8 Kasım 2013 Cuma

SMİLLE SÜSLENEN KAVANOZLAR...

Hayırlı cumalarrrr, sevgili okur baştan söyleyeyim bu postu yazan blogger, şuanda çok hasta, ama hasta moduna girmemek için sabahtan beri evi temizleyerek ve kafasına göre dıy projeleri ile uğraşarak hastalığı yenmek istiyor... :(  O sebepten eğer ki saçmalarsa, şimdiden belirteyim ki af fola :)

tokideki sesin kavanoz süslemesi

Yukarıda da gördüğünüz gibi cam kavanozlarımı smile stickerleri ile süsleyip mutfak tezgahının üzerine dizdim aslında daha fazla kavanoz süsledim ama tezgahım küçük olduğu için ancak bu kadarını tezgahın üzerine dizebildim, diğerlerini ise çekmece içine kaldırdım...

Uzaktan görüntüsü ise bu şekilde...

tokideki sesin kavanoz süslemesi

Yukarıda da belirttiğim gibi şuanda üzerimde nedenini bilmediğim bir yorgunluk, boğazımda ise bir tıkanıklık arada öksürükte geliyor, şuanda tamda bu şeklinde halim var :(( Ne doktor mu?... Hayır gitmedim.. Aslına bakarsanız halen gitmeyi de düşünmüyorum küçüklüğümden beri bir doktor hobisi var laf aramızda kalsın ama onları '' öcü gibi görüyorum'' :) O sebepten kolay kolay doktora gitmem ancak ne zaman hiç kalkamayacak halde yataklık olursam  o zaman istemeye istemeye doktorun yolunu tutarım :( Ama Allah'a şükür şuanda o şeklide yataklık halde değilim o yüzden daha şansım var belki gitmeden iyileşebilirim diye diretiyorum :)

Hasta olan insan sıcak bitki çayını alır dinlenir o zaman ne ev işi ile uğraşı yon yatta dinlen diyorsunuz?... Demi... Ama onuda yapamam... Çünkü bunları yapmak için yanımda nazlanacağım bir insan olması lazım, ama yok ki :( Kocişkom işte, ailem ise uzakta olduğu için yalnızım :( Eeee o zaman ben kime naz yapacağım :( Yoksa normalde yanımda benim nazımı çekecek biri olsa nazın daniskasını yaparım ama gel gelelim, yok ki ::(

Herneyse sizlerin kafanızı daha fazla şişirmeden ben kaçayım da kendimce anam babam usulü yöntemler ile iyileşmeye bakayım, yoksa akşama kocişko benim bu halimi görürse okuldan kaçan bir çocuk misali kulağımdan tuttuğu gibi beni hastahaneye götürür... :)

Diş ağrım yazısı için tık tık

Hoşça kalın.

8 yorum:

  1. çook sevimli insanı gülümseten kavanozların olmuş :)
    Geçmiş olsun, temizlik ile kendini yormak kötü bir fikir olmuş, bağışıklık sistemini güçlendirmelisin bol meyve, bitki çayı, dinlenmek soğuk algınlığı ve giribin başka çaresi yok.. Dr arkadaşlar alınmasın ama bence de öcü gibiler hem de grip hastalığımı benden daha iyi tedavi edemiyorlar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet öyle ama onlarsız da olmuyor ne demişler ne onlarla nede onlarsız olmuyor :)

      Sil
  2. Görünce insanın gülesi geliyor.Benden de kavonozlarına smille:))

    YanıtlaSil
  3. hihihih çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevimli olmuşlar ya bunlar..çok çok geçmiş olsun..sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin,ellerine sağlık kavanozlarda çok şirin olmuş...

    YanıtlaSil