5 Temmuz 2013 Cuma

TERLİK YENİLEME

İyi akşamlar arkadaşlar, 
Bugün sizlere bir yenileme çalışması paylaşmak için karşınızdayım...  Eee yaz geldi; artık ayakkabılar yerine sandaletler vede terlikler ortaya çıktı...
Ben bugün ayakkabılığın en ücra köşesinde sıkışmış kalmış bir terliğimi gördüm, Baktım zavallıcık iyice eskimiş, hali kalmamış, tam atılmalık hale gelmiş... Bakınız  en altta da kendisini görüyorsunuz. 

TOKİDEKİ SESİN TERLİK YENİLEMESİ

Bende elime aldım çöpe atacaktım ki aklıma bir an bir fikir oluştu :) Dedim ki ben bunu neden yenilemiyorum!... Bir deneyeyim beğenirsem bir müddet daha giyerim.  Yok beğenmezsem atarım. Zaten atacak olduğum için hiç bir şey kaybetmemiş olurum diyerek kolları sıvadım.

TOKİDEKİ SESİN TERLİK YENİLEMESİ

Önce eski penyeleri ortaya döküp kumaşını vede rengini beğendiğim bir penyeyi ihtiyacım olacak kadar kestim. Daha sonra ise bir yapıştırıcı ile terliğin üstüne yapıştırdım... Baktım ki gözüme çok sade gözüktü... Ne yapsam, ne olur ne olur diye düşünürken gözüme beyaz simli ip ilişti. İpi alıp terliğin üzerine göz ayarına göre boşluk bırakarak sardım :))

Vee sonuç olarak şimdilik böyle bir şey çıktı :) Benim hoşuma gitti başta da dediğim gibi bir müddet kullanırım, sonra bakarız olmadı başka şekilde değiştirerek tekrar yenilerim. Yada hiç olmazsa atarım... :)


Hoşça kalın.

26 yorum:

  1. Ellerine sağlık eski haline göre harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Değişim çok güzel olmuş. Yeni aldım diye yayınlasan inanırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa cidden mi? Bak buna çok sevindim canım :) çok teşekkürler...

      Sil
  3. synen öyle canım
    ellerine sağlık
    çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık arkadaşım çok hoş olmuş iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşın. Allah razı olsun...

      Sil
  5. :)) güzel olmuş doğrusu...

    YanıtlaSil
  6. tebrik erderim belliki beceriklisin ben çok beğendim bende yapıyorum değişiklik ev terliğimi bende yeniliyeceğim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) sizinkileri de merakla bekliyor olacağım...
      sevgiler benden size olsun:)

      Sil
  7. ilginç :) ama güzel olmuş ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  8. valla gayet güzel olmuş,tatlım güle güle eskit :))

    YanıtlaSil
  9. Gayet güzel olmuş güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  10. ne güzel oolmuş.bayılıyorum geri dönüşüm çalışmalarına.bravo!süper fikir.

    YanıtlaSil
  11. aY Ne güzel olmus böyle emegine saglik :) bayildim :) genelde evde terlik giymekten nefret edenlerdenim evde terlik asla bulundurmam nedense ama misafir gelince terlik istiyorlar o zaman zor durumda kaliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :)evde terlik bende pek sık giymem canım zaten bunuda evde giymek için değilde bizim sitede gezinirken ekmek almaya filan giderken giymek için yaptım...

      Sil
  12. emeğe saygı amenna ama birileri size dürüst olsun bence çalışmalarınız çok basit avam bence kendşnşzş daha araştırma yapıp geliştirmelisiniz
    birde paylaşımlarda kelime hatanız çok
    saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu değerlendirmeyi bir iş için yapmıyorum kendim için yaptığım için basit olup olmaması sizi ilgilendirmez...

      Bana kelime hatanız var diyeceğine kendi yazdığın yoruma bak. Asıl senin yorumunda kelime hatası var :) Lütfen etrafındakileri eleştirmeden önce kendine bakmayı unutma ki gülünç duruma düşme :))

      Sil