21 Temmuz 2013 Pazar

KAYIN VALİDEMİN DAVETİ...

Dün kayın validemde davetli idik... Kız kardeşini vede bizi davet etmişti. Eşim cumartesi günü yarım gün çalıştığı için biz erken gittik güya ben yardım edecektim... Edecektim diyorum çünkü biz gittiğimizde tüm yemekleri yapmış sadece pilav vede salata kalmıştı. Yazık öyle çok şeyler yapmış ki tatlıyı dahi bir tane yapmak kesmemiş 3 çeşit tatlı yapmış. İyi hoştu ama üçü de sütlü tatlı idi. O sebepten birini yiyenler diğerlerini yiyemedi...:)

TOKİDEKİ SESİN RESMİ

Yazık kadıncağız biz geleceğiz diye o kadar uğraşmış vede yorulmuş, bizde o sebepten onu oturtuk sofrayı vede bulaşıkları teyzem ile birlikte hallettik... Benim Emir onu çok sevdiği için onu öyle otururken ' babaanne senin fotoğrafını çekeyim' diyerek  çektiği resim. Bu arada oğluşuma bir maşallah diyelim lütfen.

İftar sofraları bu şekilde sevdiğin kişiler ile birlikte kalabalık şekilde yapıldığında daha bir eğlenceli oluyor... Hıı birde o günlerde insan biraz daha mı fazla yiyor acaba?.. Yoksa bana mı öyle geldi?... Çünkü kayın validem ne zaman bize bir şeyler hazırlayıp çağırırsa yaptıklarının hepsini bize yedirmek için uğraşır :) ' Hani ne yediniz, o tabaktaki bitecek, oo senin neren kilolu, ye ye can boğazdan gelir' gibi sözler söyleyerek yedirmek için elinden geleni yapar :))

TOKİDEKİ SESİN RESMİ

Üstteki fotoyu da yemekler yenip, çaylar içildikten sonra koyu bir muhabbete koyulduğumuz andan bir kare... Biz bu şekilde sahur vaktine kadar güzel sohbetler eşliğinde oturarak geçirdik hımm birde hep birlikte çok güzel bir Hind filmi izledik onunla ilgilide ayrı bir post hazırlamak istiyorum. Çünkü film gerçekten de çok güzeldi.

Hoşça kalın.

18 yorum:

  1. MaşaAllah Rabbim muhabbetinizi artırsın.
    Hangi filmi izlediz? Merak ettim doğrusu, Hint Filmlerini severim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım amin inşallah :) cümlemizin muhabbetini artırır inşallah...benim adım khanı izledim.

      Sil
  2. şanslısın canım kadıncağız ne güzel uğraşıyor helal olsun valla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle ) sağolsun bizlere yemek hazırlayıp bizimde onun hazırladığı yemekleri beğenerek yememiz çok hoşuna gider :)

      Sil
  3. Afiyet olsun,Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun sen şanslı gelinlerdensin anlaşılan Kalabalık aileler ve kalabalık sofralar mutluluğun karesidir benim gözümde en azından biz öyle gördük ailemizden Allah muhabbetlerinizi bozmasın MaşaAllah
    Sofranız ve yemeklerinizden de karelar yok mu...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet canım aynen öyle eimin ailesi çok kalabalık bzide de öyledir benim kendi ailemde kalabalık olduğu için ben böyle durumlara alışığım o sebepten benimde çok hoşuma gider :)

      Sofra vede yemeklerden kareler yok malesef kayın validem çalışkan olduğu kadar da panik atakdır o sebepten yemek esnasında sürekli bir şeyler yapmak için dönüp durduğundan fotoğraf çekmek hiç kimsenin aklına gelmemiş aslında bu duruma çok üzüldüm :( olmasını isterdim çünkü çok kalabalık bir iftar yemeği olmuştu iki tane ayrı ayrı yer sofrası kurmuştuk.

      Sil
  5. Muhteşe kayınvalideymiş. Sen öğlen git ve yemekler hazır. Öperim kayınvalidenin ellerinden. Hangi film olduğunu merak ettim bu arada.Amir Khan filmi mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle maşallahı var yemek yaapmaya sabahtan başlamış:) teşekkür ederim canım, evet canım o filmlerden benim adım khan dı filmin ismi.

      Sil
  6. maşallah kayınvalidene Allah muhabbetinizi arttırsın,güzel yemekler içinde ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. kayınvaldene maşallah.Allah muhabbetinizi bozmasın.keyfiniz hep daim olsun.

    YanıtlaSil
  8. Allah ağzınızın tadını bozmasın muhabbetinizi artırsın... huzur ve anlaşmak çok büyük nimet... Allah kabul etsin kayın valideciğinin iftarını. :9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Allah razı olsun amin inşallah...

      Sil