16 Temmuz 2013 Salı

KARMA KARIŞIK BİR POST :)

Merhaba arkadaşlar bu aralar burayı boşladım farkındayım ama bu mübarek ayı en doğru şekilde idrak edip geçirebilmek vede Kur'an-ı Kerim hatim yapmak için uğraşıyorum... Birde tabi ki büyük çoğunluğunuzun da yaptığı gibi sürekli iftar hazırlıkları içindeyim akşam için bir şeyler hazırlıyorum. Ama sanki yetmeyecekmiş gibi gözüm doymuyor şunu da yapayım bunu da yapayım derken büyük bir zamanım mutfakta yemek yapmak ile geçiyor :)

Bu gün sizlere fotoğraf makinemde olan resimlerden oluşan karmakarışık bir post hazırladım... Umarım okurken sıkılmazsınız :)

İlk olarak bir kombin postu ile başlamak istiyorum. Bu fotoğraf geçen seneden kalma sanırım, paylaşmayı unutmuşum o sebepten bugün onuda paylaşmak istedim...Bu resim Haymana kaplıcalarına gittiğimiz günlerde bir akrabaların balkonundan çay keyfi yapılırken andan...

tokideki sesden karma karışık

Bu arada oturuşuma bakarmısınız ne kadar yanlış oturmuşum bu şekilde oturmaya devam edersem kambur olmam kaçınılmaz olacak... Oturuşu mu düzenlemem gerek :(

Mehtap'ın rengi bloğunun düzenlediği çekilişi ben kazanmıştım :) Evet arada da olsa şans bana da gülüyor... Arkadaşımın hediye ettiği bu güzel kitap elime ulaştı... 

tokideki sesden karma karışık

Bu kitabı arkadaşım post hazırlayarak bizimle paylaşmıştı ilk olarak o zaman görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti okumak istemiştim demek ki çok gönülden istemiş olacamki arkadaşımız çekiliş düzenleyip bu kitabı hediye edeceğini belirtti vee bende o çekilişe katılıp kazanan kişi oldum :) ve bu güzel kitaba sahip oldum :) şimdiden okumaya başladım bile 30. sayfadayım. Bitirince kitap hakkındaki bilgimi sizlerle paylaşırım... Hımm bu arada arkadaşıma zaten teşekkür etmiştim ama buradan bir kez daha çok çokk teşekkür ediyorum, kitabını çok beğendim :)

Değerlendirme çalışmalarına ise arada ufak tefekte olsa yapmaktayım... Bakınız bu reklam çantasını bu şekilde elimin altında olan malzemeler ile süsledim... Bir yere hediye götürürken kullanılmak üzere kaldırıldı. :)

tokideki sesden karma karışık


Dün ikindi vede akşam üzeri burada yağmur yağdı... Çok güzeldi etrafı o kadar güzel toprak kokusu kapladı ki oruç oruç çook iyi geldi, kokuyu içime çeke çeke öldüm :) Ben yağmuru özellikle de yaz yağmurlarını çok seviyorum... Bakınız yağmur yağarken camdan çektiğim resimlerden iki kare...

tokideki sesden karma karışık

Bakarmısınız toprak suya nasıl susamış olacak ki yağmuru nasıl emmiş...

tokideki sesden karma karışık

Şimdi de size mama resimleri geliyor, aç olanlar bu kısmı okumadan geçebilir...:) Zamanım büyük çoğunluğunun mutfakta geçtiğini söylemiştim ya işte o anlardan bir zamanda evde ilk defa yaptığım lahmacun denemelerimden :) Evet kabul ediyorum biraz kalın olmuş ama tadı gayet güzeldi... Artık bir dahasına biraz daha ince açmaya çalışacağım.

tokideki sesden karma karışık

Şimdi de kocişin evlilik yıl dönümünü unutmasını affettirmek için eve gelirken getirdiği baklavalardan :) Yanında dondurmada vardı ama onun resmini çekmeyi unutmuşum... Eee tabi ki bu şekilde kurtulamaz gerçi bunu kendide biliyor ama en azından şimdilik gönlümü aldı :)

tokideki sesden karma karışık

Bizden havadisler şimdilik bu şekilde aslında daha sizlerle paylaşmam gereken çok mama postu var ama şu aralar biraz üşengeçlik yüzünden sürekli erteliyorum... Bu arada bu yemek bloggerlerini bir kez daha tebrik ediyorum gerçekten de tarif postu hazırlamak hiç de sanıldığı kadar kolay değilmiş...

Hoşça kalın...

16 yorum:

  1. Allah kabul etsin canım..

    Oruçlu iken her şeyi yemek istiyor insan, ama iftarda sudan başka bir şey içmiyor yemiyor.. Bence çok fazla mutfakta geçirme vaktini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım teşekkürler...Evet çok haklısın zaten bende şuaralar öyle karar aldım artık fazla şey hazırlamak yok:)

      Sil
  2. Manzarana bayıldım canım Ankara da da güzel yerler var İstanbul'a göre çocuklar için oyun alanları bol.. Allah ağzınızın tadını bozmasın. mamalar harikaymış fırından çıkmış gibi maşaAllah, nazar değmesin size de afiyet olsun1 :) Eşinle yavrularınla beraber daha nice hayırlı uzun seneler inşaAllah! Allah'a emanet ol. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Allah razı olsun... Evet bizim sitede öyle yeşillikli alan fazla zaten sitenin en sevdiğim yerlerinden birde o her iki adımda bir park var:) Bu arada amin böyle güzel dileklerde bulunduğun için senden de Allah razı olsun canım :)

      Sil
  3. evet özlemiştik seni.))
    eminim benim eşimde evlilik yıl dönümünü unutacak
    doğum günümüde unutmuştu:)
    ama bu sefer kolay kurtulamayacak dilimdeen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlenmek güzel:))Ahh!... bu eşler bu unutkanlıklarından nasıl kurtulacağız... Bu arada doldurmuş gibi olmayayım ama eğer bu ikinci olursa bencede kolay kolay affetme:) Zaten ben eşime diyorum şimdilik oruçtun olabilir diye fazla uzatmıyorum ama bir daha birşeyi unutursan o zaman seninle külahları değişiriz diye göz dağı veriyorum :)sevgiler canım.

      Sil
  4. ömür boyu hep mutlu olun inşaalah canım,
    olur öyle şeyler benimkide hep unutur:)
    ama yeterki evinizden huzur eksik olmasın
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) Allah razı olsun...Amin inşallah cümlemizin evinde inşallah zaten tek önemli olan o gerisi teferruat sevgiler benden sana olsun...

      Sil
  5. Canım bir şey değil,Şansın hep açık olsun. Bol okumalı günler diliyorum sana. Dünkü yağmur süperdi bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :)evet öyle çok güzeldi özellikle etrafı ne güzel yağmur kokusu sardı öyle...

      Sil
  6. Allah kabul etsin canim dualarinda bizede yer ver olurmu ? fotograflara bakarken bir fotograftaki topragin yagmuru nasil emdiginden bahsetmissin simdi o toprak ne kadar güzel kokuyordur acaba topraktan geldigimiz icinmi toprak bize o kadar güzel kokuyordur bilemiyorum. Hayatimda en huzur buldugum seydir toprak kokusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok teşekkür ederim... Zaten dualarımı tüm müslüman alemine yer veriyorum canım. Evet canım toprak kokusu hakikaten bambaşka bir koku benim anne kokusundan sonra en sevdiğim kokudur toprak kokusu :)bilmiyorum canım belkide onun içindir bizde ondan bir parça olduğumuz için bize göre çok güzel kokuyordur...

      Sil
  7. ben en çok lahmacunu beğendim. iftara yaklaşmış ve açken gözüm ondan başka birşey görmedi adeta burnuma kadar geldi kokusu.Rabbim hatimini ve oruçlarını kabul etsin arkadaşım. selametle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım Amin.... inşallah...

      Sil
  8. kitabı keyifle oku canım.çanta güzel olmuş ama lahmacunlar cidden iştah açıcı görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, zaten okumaya başladım bile :)
      ayrıcada çok teşekkür ederim... sevgiler benden sana olsun canım.

      Sil