3 Mayıs 2013 Cuma

SİGARA ZARARLIDA ALKOL DEĞİL Mİ?


Bütün Türkiye, “dumansız hava sahası” kampanyasının başarıya ulaşmasını bayram havasında kutladı. Haklılarda, çünkü sigara içme konusunda çok ölçüsüz hareket ediliyordu ve içen de içmeyen de bu durumdan rahatsızdı. Dolayısıyla sigaraya karşı başlatılan kampanya, herkes tarafından kabul gördü. Nihayet sigaranın kapalı mekanlarda içilmesi yasaklandı ve Türkiye rahat bir nefes aldı. Artık otobüslerde seyahat ederken sigara dumanından dolayı boğulma tehlikesi geçirmiyoruz...


tokideki sesin logosu

Artık insanlar bu 'dumansız hava' kampanyasından dolayı, ne etrafındakilerin nede kendilerinin sağlıklarına zarar vermiyorlar. Ve ayrıcada paraları ceplerinde kalıyor. Çok güzel oldu bu kampanyayı başlatanları canı gönülden destekliyorum. Ama gel gelelim ki bu sigara kampanyasını başlatan bu kişiler şimdi neden durdular. Alkolü neden atladılar. Sigara sağlığa zararlıda alkol değil mi? Sigara etrafındaki insanlara zarar veriyor da alkol vermiyor mu? Milyonlarca insanlar bu alkol yüzünden boşanmıyorlar mı? Üstelik alkolü dinimizde yasaklamış ve alkolün haram olduğunu söyleyen ayetler ve hadisler vardır. Sigara için böyle birşey yokken sigara ile o kadar çok uğraştılar, çaba harcadılar. Ve nihayet olumlu sonuçlar aldılar ama dinimizin dahi reddettiği bu alkolü neden kimse önemsemiyor!...


tokideki sesin logosu


Başbakanımızın bir konuşmasında duymuştum artık alkol reklamları yapılmayacak vede sigaranın üzerinde yazdığı gibi alkolün üzerinde de sağlığa zararlıdır gibi yazılar olacak' demişti. O konuşmasında ki sözlerin artık faaliyete geçmesini dört gözle bekliyorum. Çünkü artık alkolün zararlarıda gündeme gelip gençlerimiz bilinçlendirilsin.
Not:Resimler googleden alıntı,
Sağlıkla kalın...

12 yorum:

  1. sonuna kadar katılıyorum canım sana gencliğimiz ne yazıkki bu tarz şeylere cok hevesli daha doğrusu heveslendiriliyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle canım özellkle bu alkolde bu pasif içiciyim olyına çok sinir oluyorum sanki normal birşeymiş gibi geçlerimizin gözünde o şekilde gösteriyorlar.Bence artık bir kişi dur demeli.

      Sil
  2. çok haklısın canım 'dumansız hava sahası' süper oldu darısı diğerlerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o süper olduda bu alkol olayı hiç yokmuş gibi halen devam etmekte

      Sil
  3. Doğru diyorsun da alkolü bir söylesin bakalım başbakan azıcık bir kısıtlama kıyamet koparırlar...
    Çocukluğumuzda az çekmedik siğaralı otobüslerden üstelik bir de araba tutuyorsa, şu an Türkiye de böyle bir şeye hala inanamıyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alkolü kısıtlama olarak demedim ki ben sadece dedim ki ülkemizde olan alkol reklamları olması birde alköl için sigarada olduğu gibi zararlıdır öldürür gibi yazılar üzerinde yazsın en azından bu şekildede olsa bir başlangıç yapılmalı bence.

      Sil
  4. sana katılıyorum canım...
    keşke önlem alınabilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah alınacak canım Allah'ın izni ile bu sorundan da kurtulacağız.

      Sil
  5. ikiside zararlı tabiki uzak durmak lazım. İzlemeye aldım sizi.Ben de beklerim

    YanıtlaSil
  6. çalışmalar başlatılmış kıyametler şimdiden kopmaya başladı destekleyen de var köstekleyende birçok avrupa ülkesinde parkta bahçede açıkalanlarda alkol yasakmış onlar yapınca medeniyet biz yapınca gericilik ve yobazlık olsada yeni nesil çok yalnış yönlenidiriliyor minicik çocukların face lerinde alkol sempatizanlığı merakı özentiliği görüyorum bir şey sanıyorlar büyüklük sanıyorlar çok fazla özendirildi bizim çocukluğumuzda çok ayıptı öyle şeyler şimdi ise modernlik göstergesi piknik alanlarında bile içilmesine okadar karşıyım ki ben içen gitsin evinde içsin barda içsin ama kamuya açık alanda kesinlikle içilmemeli ve küçücük çocuklar rahatlıkla alamamalı bence evlenmeden önce büyük bir markette çalışıyordum fantanın yapığı gençlik festivalerinden biri bizim çalıştığımız yerde oldu çocuklara satmıyoruz kimlik sordum diye öğretmenleri geldi aldı ve gözümün önünde dağıttı 13/14 yaşında çocuklara o kadar üzüldüm ki haline düştüğü duruma birde eğitimci olacak ve yeni nesiller yetiştirecek 13 yaşındaki minicik bedeni alkolle zehirlemek marifet sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok haklısın evet başlatılmış benimde haberim oldu ama istedikleri kadar kudursunlar eninde sonunda yasaya uymak zorundalar tek bunun için yasaklar konulsun uymayanlarada ceza verilsin sonrası nasıl olsa gelir.

      Sil