21 Ekim 2013 Pazartesi

KONYADAN GELEN MİSAFİRLER 2

Merhabalar arkadaşlar, bayram tatili sebebi ile evde boş zamanım olmadığı için buraları boşlamak zorunda kaldım ama artık tatil bitti... Ve ben geldimmm :) Yine inşallah her zaman ki gibi günlük post girmeyi düşünüyorum :)

Aslında sizlere son postumda da belirttiğim gibi Kurban bayramı ile ilgili ayrıntılı post hazırlamayı düşünüyordum ama maalesef geç kaldığı için onu hazırlamaktan vazgeçtim... 

Benim eski okurlarım bilir ki ben Ramazan bayramlarında memlekette kurban bayramında ise Ankara da oluyorum... O sebepten ben gidemeyince sağ olsun amca oğlum Tahir benim yanıma 2 günlüğüne geldi...
tokideki sesin Konyadan gelen misafirleri

Amca oğlu Tahir bayramın 3. günü gelip 5. günü döndü... İyiki de geldiler onlar sayesinde bu bayramda gurbetlik çekmeden güzel bir bayram geçirdim :)

Ama maalesef havaların soğuk olması vede havanın devamlı yağışlı olması sebebi ile rahat rahat gezemedik o sebepten genellikle gezme işlemlerini kapalı yerlerde alış veriş merkezlerinde yaptık....

tokideki sesin Konyadan gelen misafirleri

A City alış veriş merkezinde gezdikten sonra yorulunca banka oturup dinlenirken andan bir kare....


Hoşça kalın...

6 yorum:

  1. Bayramlar biz gidelim ya da misafir gelsin farketmez, kavuşma ve buluşma fırsatları aynı zamanda, nice hayırlı bayramlar olsun, sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle zaten bayramı güzel yapanda o bence sevdiklerinle yan yana olman :) sevgiler benden san olsun...

      Sil
  2. NE GÜZEL AKRABALARLA GEÇİRİLEN BAYRAMIN TADI BİR BAŞKA TABİİ.SEVGİLER CANIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle :) çok teşekkür ederim sevgiler benden sana olsun...

      Sil
  3. Geçmiş bayramınız mübarek olsun.Bayramları çok severim bir de akrabalarla birlikte geçirilen bayramlar olunca daha da başka bir anlam ve güzellik oluyor.Bende gurbette olduğum için :(
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) size de hayırlı bayramlar....

      Sil