7 Ekim 2013 Pazartesi

HÜKÜMET KADINI İZLEDİM

Dün akşam facebook sayfamda da bildirdiğim gibi Hükümet kadını izledim... Bu film vizyona girince sürekli aklımda idi ama bir türlü izleme imkanım olmamıştı ama dün akşam nihayet sakın, sessiz bir ev ortamı oluştu... Bizde eşimle birlikte filmi izleyebildik :))

tokideki sesin izlediği filmler

Film 2013 Türk komedi tarzında bir film, özellikle tecrübeli vede yetenekli oyuncuları çok güzel şekilde rollerini yerine getirdikleri için film çok kaliteli olmuş.

tokideki sesin izlediği filmler


Hükümet kadını izlemeyenler için filmden bazı sahnelerden oluşan kolaj yukarıda görüyorsunuz... İsteseniz şimdi de ufakta olsa size filmin konusu hakkında bilgi vereyim... 

Filmde Kate sıradan, okuma yazması dahi olmayan 8 çocuğu olan bir kadın bu kadının kocası belediye başkanıdır. Bu kadının kocası ani bir kaza sonucu ölür onun yerine ani bir karar ile köylüler Xate'yi belediye başkanı yaparlar. Böylelikle Güneydoğu Anadolunun ilk kadın başkanı olan Kate azmi vede çalışkanlığı ile okuma yazmayı öğrenir ve üstüne üstelik eşinin yarım kalan işi olan, suyu da o beldeye getirir. Ama tabi ki tüm bu olaylar olurken birbirinden komik sahneler vede olaylar oluşur...

Filmin tek kusuru, içinde küfürlerin kullanılması oda sanırım o halkın dilini yansıtmak için kullanılmış olsa gerek...

Sözün özü, biz filmi izlerken zevkle izledik bence çok eğlenceli vede güzel bir film olmuş özellikle Demet Akbağ'nın oyunculuğuna bir kez daha hayran kaldım onuda belirtemeden geçemeyeceğim... Eğer ki aranızda izlemeyenler varsa kesinlikle tavsiye ederim bence ailecek izlenebilecek çok güzel bir Türk filmi...

Hoşça kalın

10 yorum:

  1. bende seyrettim.. güzeldi.. ancak inceden göndermeleri ihmal etmemişler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eee o kadar kusur kadı kızında da olur...

      Sil
  2. bende sinemaya gittim ama umduğumu bulamadım açıkçası :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm olabilir demek ki zevk meselesi :) sizin film zevkinize hitap etmemiş olabilir....

      Sil
  3. Henüz izlemedim ben de, ama sizin de ifade ettiğiniz gibi oyunculuk güzel olunca hakikkatten, insanın izlemek için önemli bir nedeni oluyor. Dilerim fırsat bulup izlerim ben de:)).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence en kısa zamanda izle benim çok hoşuma gitti çok komik sahneleri vardı :)) biz gülerek izledik.

      Sil
  4. ben 2 kere izledim..ilkinde doyamadım gerçekten çok güzel bi film..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten de çok güzel bir film ama iki kez izler misin diye sorarsanız cıxss izlemem :) çünkü daha izlemem gereken bir sürü film varken izlediğim bir filmi ikinci kez izlemem.

      Sil
  5. izlemedim ,yerli filmeleri çok seyretmiyorum ama demet akbağı severim ,çok gülüyorum o kadına. hele eyvah eyvah da ne gülmüştüm.bak bende onun 3.sünü bekliyorum.keyfiniz daim olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM DEMET AKBAĞI SEVİYORSAN BUNUDA KESİN İZLE ÇÜNKÜ BUDA ÇOK GÜZEL :) EYVAH EYVAHI BENDE ÇOKK SEVDİM SEVGİLER BNEDEN SANA GİTSİN :)

      Sil