15 Ekim 2013 Salı

BAYRAMLIK TRENÇKOTUMUN 4 ŞEKİLDE KOMBİNLENMESİ

Merhabalar arkadaşlar, hepiniz aileniz vede sevdikleriniz ile buluşup bol bol kahkahalı bir bayram geçirmeniz dileği ile hayırlı bayramlar...

Ben sizlere bugün bayram için aldığım bordo trençkotumu 4 şekilde kombin yaptım onu paylaşmak istiyorum... İsterseniz direk olarak bugün giyeceğim kombin şekli ile başlayayım :)

Bu şeklini şuanda kocişkom kurban kesiminden geldikten sonra, aile ziyaretlerine gittiğimizde giyeceğim...

tokideki sesin kurban bayramı kombini

Ama ben bu trençkotumu beyaz şal vede beyaz pantolon ile de kombinler im...

tokideki sesin kurban bayramı kombini

Şimdi de siyah şal, siyah pantolon ile kombinlenmiş hali....

tokideki sesin kurban bayramı kombini

Veee birde bu şekilde, şimdilik bu kadar şekilde kombinleyebildim ama ben daha farklı parçalar ile de kombinler im :) zamanla diğer şekilde kombinlenmiş hallerini de giydikçe paylaşırım.

tokideki sesin kurban bayramı kombini

Trençkotumun detaylarında önünde altın düğmeleri vede arkasında fiyonk var  :) özellikle fiyonka bittim şimdilik zevkle kullanacağım bir parça, yukarıda ki resimlerde de gördüğünüz gibi 4 şekilde ayrı ayrı parçalar ile kombinledim bile :)

tokideki sesin kurban bayramı kombini

İlerleyen günlerde inşallah sizlere, çocukların bayramlıkları vede bayramda neler yaptığımızı anlatan geniş postlar da gelecek beklemede kalın...


Hoşça kalın.

8 yorum:

  1. kırmızı renk güzelmiş.Kombinler de hoş.Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ama o renk fotoğrafta öyle çıkmış yoksa kırmızı değil bordo renginde :)

      Sil
  2. Çok güzel bir trençkot...Değişik kombinlerd de güzel olmuş,güle güle giyin,iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş,kırmızıyı çok tercih etmesemde bu parçada beğendim.güle güle giyin canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ama canım o renk bordo kırmızı değil...
      sevgiler benden sana olsun :)

      Sil