2 Ekim 2013 Çarşamba

ETEKTEN TUNİĞE GİDEN YOL :)

Merhabalar sevgili okurlar, bugün sizlere penye tarzında bir eteğimi, istediğim gibi olmaması sebebi ile tuniğe çevirdim onu paylaşmak istiyorum.

Bu eteğimi geçen sene İstanbul da emin önünden almıştım bakınız altta resimde de tam net olmasa da görüyorsunuz...

tokideki sesin eteği değerlendirme çalışması

Eteğimi ilk başta rengi (resimde tam belli değil ama koyu bordo) çok hoşuma gittiği için almıştım ama topu topu iki kez giydim daha sonrasından boyu gözüme sanki biraz kısa gibi gözüktü... O sebepten bende eteğimi buradaki etekte yaptığım gibi başka bir şeye dönüştürmek istedim :) ama bu sefer aynı şey değilde daha farklı bir şey olsun istedim...

O sebepten bende önce eteğimin dikiş yerlerini makas ile keserek bol kesim bir tunik yaptım hatta bunu Bursa gezimde de giydim buradan hatırlarsınız.

Bakınız altta şuan ki hali gözüküyor... Böylelikle bir etek daha değişime uğrayıp başka şey olarak kullanılmaya başlandı :)

tokideki sesin eteği değerlendirme çalışması

Bu yaz sürekli kullandığım efil efil bir tunik oldu, o sebepten çok hoşuma gitti :) İyi ki de değiştirmişim de bir eteği atmaktan kurtulup, başka şeye dönüştürerek kullanabiliyorum diye çok mutlu oluyorum :) 

Böylelikle bir değerlendirme vede kendi tasarımım olan bir şeyi gönül rahatlığı ile sık sık giyiyorum... :)

Hoşça kalın.

10 yorum:

  1. Süpersin canım :)
    Marifetli ve tutumlu diye buna derim.
    Devamlarını da bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım inşallah gelecek :)

      Sil
  2. böyle daha bir göstermiş kendini. ellerine sağlık marifetli olmak böyle bir şey işte! :))

    YanıtlaSil
  3. harika bi fikir caNım ya :) bayıLdım bu fikre :)
    emeğiNe sağLık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) Allah razı olsun...

      Sil
  4. aa ne güzel olmuş hemde değerlendirme çalışması ki ayrıca güzel ve kesinlikle çok yakışmış.güle güle giyin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet öyle bu bir değerlendirme çalışması... :)

      Sil
  5. Ne güzel olmuş,insanın dikiş bilip bu tür değerlendirmeler yapması çok güzel...

    YanıtlaSil