29 Mart 2013 Cuma

YENİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI

İyi akşamlar sevgili okurlarım.

Bugün sizlere kaçmış çorabımı vede bitmiş şampuan kutusunu nasıl değerlendirerek tekrar kullanılır hale getirdiğimi göstermek istiyorum.

İlk olarak şampuan kutusundan başlayalım, bu şampuan bana Avusturyadan hediye gelmişti. Ama benim saçıma alıştığım şampuandan başkasını kullandığım zaman kepeklenme yaptığı için saçıma kullanamadım bende o sebepten şampuanı elde yıkadığım kazaklarda vede yerdeki parkeleri silerken kullandığım suyun içine azar azar koyarak kullandım. Çünkü çok güzel bir kokusu vardı. Neyse benim çenem yine düştü konuyu daha fazla dağıtmadan en iyisi mi ben konuma döneyim. 


Evet yukarıdaki gördüğünüz telefon vede fotoğraf makinesi gibi.... şeyleri şarj ederken topluca durmasını sağlayan bir araç oldu. Asılında bundan yapmayı uzun zamandan beri aklımdaydı ama bir türlü fırsat bulamamıştım bugün hazır o şampuanın bittiğinide görünce fırsattan istifade yaptım.

Nasıl yaptığımı ise alttaki resim kolajından anlaşılıyor sanırım.:)


Şimdi de kaçmış çorabımdan yaptığım bebeğimi paylaşmak istiyorum. Aslında bunu hemen hemene hepiniz bir yerlerden görmüşsünüzdür o sebepten nasıl yapıldığını anlatmama gerek yok eğer ki nasıl yapıldığını görmek isteyen olursa bana bildirsin onun içinde ayrıca bir post hazırlayabilirim.


İlk denemem olduğu için biraz acemice oldu ama daha sonraki yaptıklarımda eminim ki daha iyi olacak :)

Benden şimdilik bu kadar.

Hepinize öpücükler.

10 yorum:

  1. değerlendirme çalışmakların çok güzel.şarj aracından bende yapmak istiyorum zira çok kullanışlı.bebişe gelince çok şeker maviş maviş...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ HER BİRİ. NE GÜZEL BİR ŞEYLERİ DEĞERLENDİREBİLMEK.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çalışmalar :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ççokgüzeller yaaa:)şarz aleti hiç aklıma gelmemişti bak..

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel degerlendirmissiniz cok güzel olmuslar

    YanıtlaSil