18 Mart 2013 Pazartesi

GEZME VEDE EFE'NİN BALIKLARI

İyi akşamlar sevgili bloggerler,
sizlere geçen cumartesi günkü hayvanat bahçesi gezmemizden iki fotoğraf paylaşıp arkasından da Efe'nin o parkta taş toplaması ile bana sürekli ' anne  hadi balık yapalım' diyerek ısrar etmelerine dayanamayıp onlarla birlikte yaptığımız balıklarımızdan bahsedeceğim..... tamam tamam biraz karışık bir cümle oldu en iyisi mi ben size resimlerle birlikte anlatayım. O zaman daha anlaşılır olur demi ama....:))


Cumartesi günü çocuklarla birlikte gittiğimiz küçük hayvanat bahçesinden kareler...


Küçük çocuğu olanlar bilir yumurcak tv de akşamları çıkan çocuk faaliyetlerini içeren bir program var. Şuanda programın ismini aklıma getiremedim ama eminim ki bir çoğunuz hatırladı.:)

Hah işte o programda hamurdan balık yapıp kürdanla tutturarak yapılan bir faaliyet vardı. Altında çakıl taşları koyup akvaryumun içindeki taşları andırıyordu . bizimkiler onu çok beğendi özellikle Efe parktan montunun cebine taşlar topladı durdu...:)

Eve gelince ise sürekli anne hadi yapalım diye sürekli ısrar etmesine daha fazla dayanamayıp sıvadım kollarımı.


Veee bu şekilde birşey yaptık çakıl taşlarını vede kürdanı Efe yaptı onu özellikle belirteyim :) Canım oğlum bu konuda sanırım abisinden daha bir çok eli yatkın özellikle bu tür şeylerle uğraşmaktan zevk alıyor.


Kuruduktan sonra yüzen balıklarımızı alıp laoboya koyduk şimdilik biz bu durumdan çok memnunuz özellikle Efe sürekli bakıp 'bak bu taşları ben topladım bunları ben yaptım' diyerek kendisi ile gururlanması beni bir ayrı mutlu ediyor.:))


Hoşça kalın.



2 yorum: