27 Mart 2013 Çarşamba

TAKILARIM VEDE TİŞÖRT SÜSLEMECE

İyi akşamlar sevgili okurlarım,

Bugün sizlere, yine bir sürü değerlendirme çalışması ile birlikte geldim.:) ben bu değerlendirme işini gerçekten de çook seviyorum yaaa :)  ilk olarak sizlere en son yaptığım, evdeki malzemeleri değerlendirme çalışması olan takılarımı göstermek istiyorum.


En son bu 3 takıyı yaptım çok severek de kullanmaktayım. Şimdi de sizlere kolumdaki hallerini göstereyim.


Kolyeyi Efe'nin boynundaki halini koydum :) Kolyeyi nasıl yaptığıma gelirsek, Beyaz, kırmızı vede altın sarısı olan kum boncuklarını kafama göre dizayn edip bir ipe çizdim. Daha sonra ise sarı kumaştan yaptığım bir kumaş çiçekte iliştirip bir kolye oluşturdum aslında o çiçeği sadece bir kenarına koyup da kullanılabilir. Tercih size kalmış.

Mavili bilekliği ise yine evde olan ama nereden geldiğini bilmediğim :) bir kolye apar atını siyah makrome ipi ile sararak oluşturdum.

Pembeli olan bileziği ise ben küçükken babaannem bana hacıdan getirdiği bakır altın renginde bir bilezikti. Ama uzun zamandır kullandığım için rengi bir acayip olmuş hatta iyice yamulmuştu bende onu önce bir kumaş ile kapladım daha sonra ise üzerine kurdele ise sardım ve en son olarak da yo yo çiçeklerinden bir tane yapıp koydum. Vee benim hacı bileziği oldu mu bana bambaşka bir bilezik.:)

...................

Şimdi de size bir tişört değişikliğini göstereceğim. Hıı bu arada tişörtün ilk halinin resmini akşam değişmiş halinin resmini ise sabah çektiğim için resimde sanki iki farklı tişört gibi gözükmüş ama neyse artık bu şekilde idare edin...
Nasıl yaptığım ise resimden de gözüktüğü gibi tişörtün yanından aralıklarla kesip büyük beyaz bir kurdele ile altlı üstlü geçirdim. son olarak ise o kurdelene bir tanede kurdele çiçek yapıp omuzunun başlangıç yerine diktim. Tişörtü ütülemediğim için biraz buruşuk çıkmış ama kusura bakmayın artık...

Benden bu günlük bu kadar bu aralar ben sürekli bir faaliyet halindeyim o sebepten sizler çok değişik fikir vede değerlendirmeler ile karşınıza çıkacağım.:) Beni takipte kalın.


Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. takılarda tişörte gayet güzel ve şık olmuşlar.eller,ne sağlık ve güle güle kullan.sevgiler..

    YanıtlaSil