19 Mart 2013 Salı

BUGÜNKÜ YAPTIKLARIM

Merhabalar, bugün sizlere şimdi yaptığım şeyleri paylaşacağım.:)

İki tane eski atılmak üzere olan iki kutuyu kaplayıp kullanır hale getirdim önce ilk olarak istersenin onların resimlerini göstereyim.


Resimde de gördüğünüz gibi bu bir eski  sunny kutusu idi ama artık emekliliğe ayrıldı şimdiki görevi dergileri topluyor, evdeki dergileri içine koydum böylece hemi dergilerim orta yerde değil topluca bir yerde duruyor. Hemide bu zavallı kutucukta son anda atılmaktan kurtulup yine işe yaramaya başladı. Tabiki bu hali ile değil görevi değiştiği gibi görüntüsü de değişti....:)


Veee karşınızda yeni görüntüsü ile yeni işine şuandan itibaren başlamış bulunuyor...

Buda ikinci bir kutumuz buda bugün son anda atılmaktan kurtulan bir başka şanslı :)


Bu kutunun yeni görevide evdeki ıvır zıvırları toplamak .... yeni görüntüsü ile şuan karşınızda.:)


Bu kutuları kaplamak beni kesmedi bende hazır enerjim varken elimi kolumu tekrardan sıvayıp mutfağa gittim. Ve peynirli kol böreği yaptım. Aşağıdaki görüntü fırına girerken hali...


Vee şimdide fırından çıkarken hali...


Benden bugünlük bu kadar bugünkü yaptığım işler şimdilik bunlar bakalım ilerleyen saatlerde neler yapaacağım.:) sizlerle zamanla paylaşırım.


Hoşça kalın.

6 yorum:

  1. baya enerjikmişiniz bugün..yeni kutlarınız hayırlı olsun insan bi şeyleri değerlendirince bi mutlu oluyo:) börek içinde afiyet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet öyle idim ayrıcada teşekkür ederim.

      Sil
  2. cok verimli bi gun olmus cnm cok sevdim kutulari borekse ye beni diyor;)

    YanıtlaSil
  3. sabah sabah börekleri görünce ağzım sulandı enfes görünüyorlar çok severim kol böreğini zati diş ağrısından aç geziyorum:(
    geri dönüşümlerin şahane olmuş.helal valla.ellerine sağlık ve güle güle kullan.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa o diş ağrısı çok zor halen geçmedi mi? Allah şifanı versin...
      çok teşekkür ederim Allah razı olsun:)

      Sil