28 Şubat 2012 Salı

trençkot modelleri

Seksi ve kesinlikle zamansız... Hafif ama güçlü bir duruşa sahip... Her ortama uyum sağlayan trençkot, sadece bir "sevgili" değil, sizleri her mevsim yalnız bırakmayan sadık bir dost.

En basit bir kombinasyonun üzerine giyildiğinde bile (ki bence hep öyle giyilmeli) sizleri stil sahibi göstermeye yetecek kadar güçlü bir parça trençkot. Her mevsim giyiliyor olması, bu giysiyi tasarımcıların ve moda markalarının da gözdesi yaptı.

Vitrinlerde yerini alan kış temalarında kuşaklı, iri düğmeli, kısa ve uzun kollu olarak rastladığımız trençkot, baharın vazgeçilmezlerinden.

Şimdi de size birkaç trençkot modeli buldum ünlü birkaç markanın modelleri ben bayıldım:))













































Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

12 yorum:

  1. baştan 3. olana benzeyenden benim var tam mevsimlik süper.ama baştaki de çok güzel miş

    YanıtlaSil
  2. vazgeçemediklerim arasında kesinlikle, güzel sözler söylemişsin katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Canım ekledım senı msn'ye istediğin zaman selam ver :)

    YanıtlaSil
  4. Çevrimdışı görünüyorsun yazdım sana az önce burdayım diye

    YanıtlaSil
  5. Trenckot bende seviyorum birinci resimdekinin siyahı var seni izlemeye aldım canım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Evet trenchcoat'lar büyük kolaylık ve şıklık sağlıyor, özellikle tesettürlü bayanlara...
    Ben de severek kullanıyorum:) Belki vaktim olduğunda kendi trenchcoat'ları koyabilirim bloguma:) Senin eklediğin omuzları piliseli burberry'i ve biyeli modelleri de çok beğeniyorum
    :))
    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pamuk şekerim vaktin olduğunda bizlerle paylamanı isterim yorumun için teşekkürler

      Sil
  7. ilk trenchcoat'un markası nedir acaba ? gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. markalarının ne olduğunu şuanda hatırlamıyorum ben bu postu yapalı bir seneyi geçtiği için doğal olarak unuttum size yardımcı olamadığım için üzgününm

      Sil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil