18 Şubat 2012 Cumartesi

BOLERO

Herkesin bir hobisi,becerisi,yeteneği vardır ya işte benim yeteneğimde örgüdür tığ ve şişle çok değişik enteresan şeyler örerim. Örgü dergilerinden gördüğüm şeyleri bir hevesle başlarım ama çoğunun sonucu gelmez hemen sıkılırım. Herhalde bu huyum koç burcu olduğum için, çok maymun iştahlıyımdır neyse sözü fazla uzatmadan mevzuya geçeyim.

En son sizlerle de paylaştığım sevgililer günü için ördüğüm çiçeklerden başka hiç bir şey örmemiştim, Bazı blogcu arkadaşların yeteneklerini değerlendirerek çok güzel şeyler yaptıklarını gördüm. Heveslendim birazcıkta kıskandım :)),,, şaka şaka


Bende artmış ipleri, öyle başlayıp bitiremediğim daha doğrusu bitirmediğim şeyleri koyduğum bir kutu vardır. Onun içini karıştırırken içinde yarım kalmış bir bolero dikkatimi çekti . Sanırsam ben bu bole-rayı bundan iki yıl önce başlamıştım ama çabuk sıkıldığım için tamamlamadan bırakmıştım işte o bole rayı tam şimdi de kış badilerimin üzerine giyebilirim diye düşünerek tamamlamaya karar verdim. Vede tamamladım bakalım beğenecek misiniz? :)








Fotoğrafını şimdi çektiğim için ışıktan dolayı tam net çıkmadı kusura bakmayın.

Bole ramın kenarlarına sizce böyle inciler yerleştireyim mi? yoksa boş mu kalsın arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum.



Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

10 yorum:

  1. çok şık görünüyo elinize sağlık inciye gerek yok bence zaten simli ip kullanılmış abartı olabilir yinede tercih sizin sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. mmm çok şık ellerine sağlık
    muhabbetle kal.

    YanıtlaSil
  3. benim dünyam, teşekkür ederim bende öyle düşündüğüm için size sordum kararsız kaldım fikrin için sağol

    bir kase lezzet, çok sağol Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus..güle güle kullan..bence incileri de koy ...öyle daha güzel olur...

    YanıtlaSil
  5. sevgiye dair teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bence yarım bırakmayın eliniz çok yatkın görünüyor bu tür işlere. inciye gerek yok bence.güle güle kullanın.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık
    ayrıca o fırfırlarıda kendin yapmışsın çok orjinal bir fikir
    bende örerim ama hiç böyle kullanmak aklıma gelmemişti
    fikir oldu bana da
    incileri ekle bence çok daha şık olur
    iyi günlerde giymen dileği ile

    YanıtlaSil
  8. Bir kum tanesi, teşekkür ederim evet canım elim yatkın da hemen sıkılıyorum :(

    dilek, sağolasın evet fırfırınıda kendim yaptım örgü ile incileride yaka kısmına koydum kollarına, bel kısmına koymadım tamamladım ilk siftahımı yaptım bile:))

    YanıtlaSil
  9. Canım, ellerine sağlık çok güzel olmuş... Bence incileri de yerleştirmelisin. Çok daha şık duruyor, iyi günlerde giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pamuk şekerim çok teşekkür ederim evet incileri yerleştirdim

      Sil