4 Şubat 2012 Cumartesi

REKLAM TAKINTISI

         Reklamlar,göz boyayıcı, aldatıcı,insanları imrendirici özellikleri ile çok insanlarda yanılmaya neden olan şeylerdir.

               Örnek verecek olursak uzağa bakmama gerek yok, bizim evde bir reklam takıntısıdır gidiyor. Bilmiyorum bu sıkıntıyı sizde yaşıyor musunuz ama ben çok yaşıyorum. Çocuklarım çocuk kanallarındaki her reklamı  görünce :
               -Anne bize de al
               -Anne bana da al  gibi şeyler söylüyorlar.Onları bir şekilde atlatıyorum 'tamam oğlum alırız,şimdi çok paramız yok çok paramız olunca ileride alırız.' gibi ama ya benim koca bebeğim (eşim) ben ona öyle hitaplarda bulunuyorum. Özellikle reklamlara karşı koyamadığı zamanlarda söylüyorum.Onun da tanıtıcı reklamlara karşı bir hassasiyeti var,sürekli yanılmasına rağmen yinede karşı koyamıyor.Örnek verecek olursak,hani şu ağrı kesici kremler var ya ondan annesi için aldı. Ama hiçbir faydası olmadı,kendi için masaj aleti aldı sonuç yine fiyasko, Tütüne son seti aldı yine hiçbir faydasını görmedi....vb. daha da çok bunlardan yeni aldıkları şeyler bunlar bundan önceleri de var tabi ki de şimdi ise yeni benim için Ozoderm diye bir set almış. Sizde görmüşsünüzdür kesin reklamını, hani şu saçlarında irsi olarak beyazlama olan insanlar için,kendi saç renklerine dönüştüreceğini iddia eden set,tabi ki diğerleri gibi o da bir palavra.




              Benim saçlarımın ön kısımlarında aileden gelme, beyazlar var. Bu yüzden saçlarımı devamlı boyatıyordum. Tabi ki doğal olarak buda saçlarıma zarar veriyordu. O yüzden eşimde bu setten benim için 1 tane de değil 2 tane  almış ' denemekten ne zarar çıkar kullan bakalım aşkım belki faydasını görürsün ' dedi. Bende onu kıramadım nede olsa beni düşünerek almış diyerek 2 haftadır kullanıyorum. Sonuç mu ne?  hiçbir faydası yok anlayacağınız yine bir reklam kandırması yaşadık. 



               Sonuç olarak ise hayatımıza öyle bir girmişler ki, ne onlardan vazgeçebiliyoruz ne de onlarla yapabiliyoruz....:-))   REKLAMLAR diyerek kapatayım bende.


Hoşça kalın.








Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

2 yorum:

  1. bu konuda haklısın ama eşinin seni düşünüp alması cok hoş.düşünceli bir eşin var ne güzel.
    Allah mutluluüunuzu arttırsın.
    Adı üstünde reklam. çok da inanmamak gerek.insanlar başkalarını kandırmaktan cekinmez hale geldi. göz göre göre yalan soyleyebiliyorlar.
    ama hayat bu deneme yanılma.

    YanıtlaSil
  2. çok doğrusun canım,o konuda eşimi her zaman takdir ediyorum zaten sağolsun beni hep düşünür Allah herkese onu düşünecek eşler nasip etsin

    YanıtlaSil