3 Şubat 2012 Cuma

BİR ANNENİN AZMİ

        İlk postumda da söylediğim gibi ben bir anneyim.2 tane çocuğum var,bekar iken 55 kilo idim 2 çocuktan sonra. malum kilo aldım 65 e kadar çıktım bu benim için kabus dolu günlerin başlangıcı oldu. aynalara dahi bakmak istemiyordum. Kıyafetlerimin hiçbirinin içine giremiyordum.Eşim dahi dalga geçiyordu artık, benimle 'Tombiş aşkım böyle giderse davul gibi olacaksın ' şeklinde

       Ben koç burcu kadınıyım koç burcunun özelliğinden de anlaşılacağı gibi ben çok hırslıyımdır. O yüzden bende kendime hırs yaptım tekrar eski kiloma döneceğim diye ve bu sözümü tuttum döndüm. ha ha haaa yaşasın, aslında 3 kilo daha fazlam var. Ama eşim kilo vermemi istemiyor: ' Bu halin çok güzel ne al ne ver ' diyor.Ama aramızda kalsın ben vereceğim susssss sır tamam mı? Şimdi size nasıl kilo verdiğimi anlatayım bu güzel olayı nasıl becerdiğimi. Şunu bilin ki biz anneler çocuk doğurduk diyerek tamam artık bu kilolu halimize kaderimiz diyerek boyun eğmeyelim.Azim edelim, her azimle yapılan işin sonucu mutlaka gelir.

            Sabah saat 8 de kalkıyorum.kalkar kalkmaz ballı limonlu bir bardak su içiyorum.1 saat sonra kahvaltımı yapıyorum kahvaltıda her şeyi yiyorum hiç kısma yapmıyorum kahvaltım bittikten sonra üstüne bir bardak su içiyorum.Sonra ev işimi yapıyorum işim bittikten sonra evde netten indirdiğim pilates hareketlerini yapıyorum ha bu arada spora başlamadan öncede bitirdikten sonrada 1 er bardak su içiyorum. Ve sonra kendime güzel bir bitki çayı hazırlayıp onu içiyorum.


           Öğlen yemeğinden önce de yine bir bardak su içiyorum sonra sofrayı hazırlayıp  normal şekilde hazırladığım yemeklerden yiyorum yanına da iki dilim kepek ekmeği, bol yeşillikli bir salata tatlı yok ben aslında tatlıyı çok severim ama malum kilolarımdan kurtulmak için tatlıyı iki günde bir öğlen yemeklerinde yemeye başladım çeşit olarak ise sadece süt tatlısı şerbetli tatlı değil.yemeğim bittikten sonra üstüne yine 1 bardak su içiyorum.

         ikin dileyin ise sadece meyve ve bitki çayı başka bir şey yok.

        akşam yemeğini de saat 8 ile 8.30 civarlarında yapıyorum.Yemeğe başlamadan önce yine bir bardak su sonra o günkü hazırladığım yemek, salata bu sefer hiç ekmek yok  yemeğim bittikten sonra yine üstüne 1 bardak su,akşam yatmadan önce hiçbir şey yemiyorum sadece 1 tane elma yiyorum,1 tanede soda içiyorum hıııı bu arada ben siyah çay içmeyi kestim sadece sabah kahvaltısında içiyorum diğer zamanlar bitki çayı içiyorum. 

        Ve bolca yürüyüş benim büyük oğlan kreşe başladı onu alıp getiriyorum yürüyerek sırf yürümek için, servise vermedim.Ama bu dönemde mecburen vereceğim havalar soğuk. Kusura bakmayın konudan konuya atlıyorum ama yürüyüş yaparken de göbeğinizi içine çekip kalçanızı sıkarak yürüyüş yapın ve bol bol nefes alıp verin ki içinize temiz hava girsin.
                              üstteki resim benim eski halim alt da kini ise yeni çekindim.




               Bunu sakın unutmayalım Biz çocukta yaparız, kendimize de bakarız, sosyal faaliyetlerde de bulunuruz, evimize barkımıza da ilgilenip temizliğimizi yaparız. Çünkü biz kadınız daha da önemlisi ANNEYİZZZ.         herkese kucak dolusu öpücükler......

Hoşça kalın.








Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

8 yorum:

  1. Ne güzel ya maşallah.İnşallah kalan 3 ten de tez zamanda kurtulursun canım.Aklımda tutucam bunları.İnşallah ihtiyacım olmaz tabi =)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.İnşallah canım ihtiyacın olmaz

    YanıtlaSil
  3. bak şimdi eşine sinir oldum zaten en çok onlar bozuyo psikolojimizi.hiç takma ben kilo verincede şuna bak ne hale geldin çirkinleştin filan diyo çekemiyo tabii.çocuktan sonra emzirme süreci bitince özellikle bence kilo olayı hemen halledilmeli.çocuktan sonra kendini bırakan kadınlara çok kızıyorum hiç kimse için değil kendimiz için yapalım en azından destekliyorum seni.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, Balböceği sana katılıyorum biz herşeyi bir arada idare edebiliriz kilolarımızıda çatır çatır veririz

    YanıtlaSil
  5. Canım seni tebrik ediyorum, çook güzel kilo vermişsin. Ben de evlendikten sonra aldığım birkaç kg.yi vermek istiyorum; ama yürüyüşe başlamak için havaların azıcık da olsa güzelleşmesini bekliyordum. Şimdi kar gittiğine göre akşam yürüyüşlerine başlayabilirim, seni görünce azimlendim doğrusu:)

    YanıtlaSil
  6. Buna sevindim bak, sen yeter ki iste sonrası geliyor önemli olan azim etmem eminim verirsin o fazla kilonu da ben seni destekliyorum canım

    YanıtlaSil
  7. ben birkac oncesine kadar kendi kendime konusurken :p dedim ki rabbim nasip ederde bende anne olursam bakimli olmaliyim amaan alan almis satan satmis diyerek kendimi birakmayacagim diyorudum yine 2gun onceydi sanirim senin bloga rasladim BAKIMLI ANNELER ilgimi cekti :) tiklamak istedim fakat erisemedim bloguna, bugun yani sabah bir girdimki benim blog'a gelmis bakimli anneler :)) bundada vardir bir hayir diyerekten burdan seni tebrik ediyorum azmine hayran kaldim insallah ayni azim bendede olur ;) bundan sonra bende takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim kelebek misali,şunu unutmayalım ki azmin önünde birşey duramaz bizler herşeyi başarabiliriz :)

    YanıtlaSil