9 Mart 2016 Çarşamba

Haftanın bloğu etkinliğinde bende varım!

Haftanın bloğu etkinliğinde bende varım!
Bloggerler arasında iyiden iyiye yaygınlaşan haftanın bloğu etkinliğine bende etkisiz kalamadım ve bugünden itibaren katılmak istiyorum. :) İlk konuğumu ise hemen hemene herkesin çok iyi tanıdığı, blog alemin bir tanecik (deep i) Sade ve derin bloğunu seçmek istiyorum. :)

Bu arada bloğu gerçekten de ismi ile orantılı sade ve derin bir blog. Öyle güzel öyküleri var ki. Bazen insan şaşırıyor. Bu kadar güzel öyküleri nasıl kurguluyor diye. Bloğunda ayrıca blog alemini desteklemek için uzun zamandan beri çeşitli bloggerlerin yazıları, çekilişleri ve etkinliklerini kendi bloğunda duyurur. Üstelik bu yaptığını tamamen karşılıksız yapıyor. Nereden mi biliyorum? Biliyorum çünkü benim düzenlediğim bir sponsor çekilişi bloğunda duyurduğu için onuda çekilişime dahil etmiştim. Çekilişi yaptığım gün ise kalbi güzel arkadaşımın, şansıda güzel olmalı ki. Çekiliş ona çıktı. Ama o çekiliş duyurularını katılmak için, değil. Duyurmak için yaptığını söyleyip. Hediyeleri kabul edemeyeceğini; ama onun yerine onun seçeceği bir arkadaşa hediyeleri göndermemi istedi. Bu kadar iyi niyetli ve içi dışı bir arkadaşın isteği hiç geri çevrilir mi? Tabi ki de kabul edip, o arkadaşa hediyeleri gönderttim.

Kendisi devamlı olarak güncellediği blog haricinde kitapta yazan bir yazarımız. Üstelik tüm bunlar yanında hemen hemene takip ettiği her bloggerin yayınına yorum bırakır. Bazen onun bu azmine çok şaşırır. Ve takdir ederim.

Bloğunda okuduğu kitap ve dergilerin yorumu dışında izlediği filmleri de paylaşıyor ki. Paylaştığı filmlerden özellikle romantik komedileri izlemek için can atıyorum. Çünkü şu sıralar benim paylaştığım film yorumlarından da anlayacağınız üzere biz çocuklar ile birlikte animasyon, eğitici yada psikolojik filmler izleyebiliyoruz.

Sade ve derin namı değer (Deeptone) ulaşabileceğiniz adresleri alta ekliyorum. Eğer ki aranızda halen onu keşfetmeyen yada izlemeyen varsa daha fazla beklemeden hemen izlesin bence....

Blog: http://sadevederin.blogspot.com.tr/

Facebook: https://www.facebook.com/Sade-ve-Derin-515492991929916/?fref=ts

İnstragram: https://www.instagram.com/thedeeptone/



Hoşça kalın.

26 yorum:

  1. Deep candır. Bloggerlar arasında, faydası dokunmadığı blog var mıdır bilmem. Blog dünyasının Hızır'ı o, hemen yetişir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlik le öyle İstanbul hanımefendisi :)

      Sil
  2. Onu tanımazmıyım hiç? Çok iyi bir blogger ve yazar. Ama ben bayan mı erkek mi konusunda yanılgıya düştüm. Blog profilinde erkek yazıyor. Ya ben yanlış biliyorum. Kendini de pek ön plana çıkartmadığı için bugün bloguma gelip bir açıklama istiyorum çatlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın.

      deep işteeee. kız veya erkek değil, sadece bir insan. önemli diil yanii :)

      Sil
  3. Deepp en iyi blogcudur :) Ve bu etkinlik gerçekten yaygınlaşmalı :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de yaygınlaşmalı.... :)

      Sil
    2. Yağmurun modası sen de katılabilirsin :))) bloğumde detay var, herkese açık ;) bekletiz seviniriz

      Sil
  4. Onun sevmeyeni mi var ;)))) takip etmeyen de bu alemde daha yenidir öğrenir nasılsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten varsa hemen zaman kaybetmeden takip etsin diye ilk konuğumu onu yaptım. Sanırım hiç yok gibi :)

      Sil
  5. :))) Güzel seçim olmuş, tokideki ses!!! Deep! iyidir iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) bence de iyi hatta en iyisi :)

      Sil
  6. Haftanın bloğu etkinliğini ben de severek yapıyorum. Çok iyi oldu bu etkinlik gerçekten..
    İlk konuğunuzsa herkesçe sevilen Deep.. İyi bir başlangıç olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bende iyi bir başlangıç olur diye düşündüm.

      Sil
  7. Ayy deep onun yorumları candır :)) Nerede görsem yorumuyla güldürür beni :))

    YanıtlaSil
  8. Tokidekİ Ses :) Çok teşekkür ederiz katılımın için! Seni de aramızda görmek mutlu etti :)
    Hazırladığın resim de harika olmuş! Blog seçimin de ;))) Joker Blogger Deep ;) her yere yetişir her bloga dokunur!
    Bakalım tanımayan da olacak mı :)
    Tanıyanlar da bir koşu tekrar uğrasın değil mi? Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim dağınık anne beni de aranıza aldığınız için :)
      Bence de öyle tanıyanlarda bir koşu yine bloğuna gidip, göz gezdirsinler :)

      Sil
    2. Samimi insan gördü mü asla kaçırmam ;))) harikasın

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim canım asıl harika olan sensin :)

      Sil
    4. Bu güzelim iltifatı da teşekkürsüz bırakmayım ;))

      Sil
  9. tokiiii, ben deee senin filmleri izliyom amaaa. room çok güzeldi yaa :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler çok hoş bir etkinlik bu... :)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Aaa senini deepten haberin yok muydu? Merve... Bence hiç vakit kaybetmeden hemen takibe al. :))

      Sil