22 Mart 2016 Salı

Haftanın bloğu 2

Haftanın bloğu etkinliğine kaldığımız yerden devam edelim. Bu sefer bloğuma konuk olan güzel blog, yine hemen hemen çoğunuzun tanıdığı bir blog. En azından bu etkinlikten haberi olanların tanıdığı bir blog. Ama baktım izleyici sayısına 178 lerde demek ki halen bu bloğu tanımayan kişiler var.
tokideki ses haftanın bloğu
Eeee o zaman bende hiç vakit kaybetmeden bu güzel bloğu, bloğuma konuk edeyim de...
Tanımayan kişilerinde haberi olsun ki; çok samimi ve içten yazdığı yazılarını okumayan kalmasın. Hımm birde bu haftanın bloğu etkinliğine katılmayan blogger kalmasın lütfenn!.... ;)

Eveeeet ne demiştik? Haftanın bloğun etkinliği için seçtiğim blog..... DAĞINIK ANNE!... Evet bu seferki bloggerimiz bir anne (tıp ki benim gibi)
Dağınık anne, bu etkinliği ilk başlatan kişi. Yani kendisi haftanın bloğu etkinliğinin fikir annesi de sayılır. Eee o zaman neden bu kalbi güzel, yazısı samimi anneyi daha fazla kişi tanımasın ki?
Diye düşündüm. Sizce de doğru düşünmemiş miyim?

tokideki ses haftanın bloğu...


Ben dağınık annenin özellikle tariflerine bayılıyorum. Lapne ve lor peyniri tariflerine bayıldım. Bu tarifler aklımda kesin yapacağım. Şu üzerimde ki tembellik bir giderse ilk işim o tarifleri denemek olacak; ama şu tembellik bir gitmedi ki... :)

Herneyse ben daha fazla uzatmayayım da; tanımayanlar bir tık bloğuna gitsin de, dağınık anneyi tanısın...
Tanıyanlarda yine gitsin, bir selam versin. Çünkü kendisi sizin yaptığınız yorumları hiç atlamaz hemen cevap verir. Zaten benimde en çok sevdiğim bir başka özelliği de böyle tatlı tatlı yorumlar yapması ve yapılan yorumlara cevap vermesi. :)

Tamam tamam sustum.. ;)

Dağınık annenin blog adresi: http://daginikanne.blogspot.com.tr/

Ve google plus: https://plus.google.com/114271292710368463827

Twitter: https://twitter.com/daginikanne

İnstragram: https://www.instagram.com/elcekay/

Facebook: https://www.facebook.com/daginikanne?_rdr=p

Hoşça kalın.

53 yorum:

  1. Zevkle takipteyim teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Destina :)

      Sil
    2. Asıl ben teşekkür ederim Destina :) VE DAĞINIK ANNE :D

      Sil
    3. Aaaa olmaz önce ben teşekkür ettim :P

      Sil
  2. tokideki ses sende bi tık sosyal ağlarına tıklayıp link verseydin ya ayol :)))
    Dağınık! Ruh ikizimdir, takipteyiz her daim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenom, ruh ikizim ;) Ol ol tekipte ol!
      Gelir hemen Tokideki Ses de bakar sosyalliğime benim :D

      Sil
    2. Korefenomeni baktım baktım ama bloğunda dağınık annenin facebok sayfası ve instragram sayfası linklerini bulamadım. Yoksa bakmam mı hatta hemen takibe almam mı? hiç. Dağınık beni bilir. İçim dışım benim birdir :)

      Sil
    3. Gördüm gördüm. Artık nasıl bir bakar körsem görememişim :( Hemen şimdi tüm hesaplarını takibe alıp. buraya da ekliyorum dağınık anneee :)

      Sil
    4. Hahahahaha güldürdün beni :D O semboller bir ara kayboldu sağolsun Fenomcuğum yerleştirdi tekrar :) Sosyal ağ dedim mi Fenomdan sorulur haha :D
      HARİKASIN Tokideki Ses :))) Uğraştırdık seni ama Eline sağlık her yerde iletişim halinde olalım senin enerjinle :)

      Sil
    5. İçi dışı bir konusuna yorum yapmamışım ama gerek bile yok bence değil mi ;)) O samimiyetle kuruyoruz bu güzel bağı...
      Hep gelirsin ve hep güzel sözler sıkıştırırsın yorumlarına!
      Hep misafirim ol böyle :)

      Sil
    6. aahahaaa Tokideki Ses! hemen suçu bize atmaya çalıştın hee yok diye, bak küserim nasıl olmaz, ben göz kulak oluyorum oralara :)))) Eklemen güzel olmuş, Dağınık!ın neyi eksik ki sosyal ağları eksik kalsın :)))

      Sil
    7. :) Yok canım hiç öyle olur mu? Korefonemonu alt tarafta ki yorumumu okumadın mı? Orada Kendime kızıp, bakar kör dedim ya :)

      Sil
    8. Okudum okudum hepsini ondan yumuşak yazdım düşün :)))) Tokideki ses! takılıyorum yaa alış bana :)))

      Sil
    9. Tokideki Ses :))) Fenom takılır böyle bana da az takılmıo :D Blog Sorumlum o, Sorumluluk forever ;) :D
      Biz takipleşmiyormuşuz ya ayıp bize!!! Ben de yeni daldım aslında sosyal ağlara... Daha eklemediklerim de vardır buldukça ekleyeceğim ;(
      Eline sağlık :)

      Sil
    10. :) evet ya takılmıyor muşuz. Şimdi düşündüm de biz korefonemoni ile de takipleşmiyoruz. Şimdi onunda sosyal hesaplarına bakıp, hemen takibe alayım.

      Sil
  3. Güzel bir tanıtım. Bende takip edeceğim. Bu etkinliği kesinlikle destekliyorum. Blogger eski hızlı günlerine dönmeli. Bu aralar o kadar az kişi yazı yazıyor ve yazı okuyor ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmurun Modası, gördüm takibinizi geldim ben de ve mutlu oldum çok teşekkür ederim :)
      Çok haklısınız :( Çok durgun bu ara ben de çok üzülüyorum :( Umarım eski kaynaşmalar ve heyecanlar devam eder...

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Yağmurun damlası. Bence hemen takip et. Sende bu etkinliğe katılsan ya :) Aramızda seni görmeyi de çok isteriz....

      Sil
    3. Aaaa evet Yağmur'un Modası katılmak ister misin? Tokimin dediği gibi herkese açık ve seviniriz seni de görmek isteriz bak çok keyif alıyoruz bizzzz :)))

      Sil
  4. Dağınık Anne'yi Sevgili Kore Fenomeni sayesinde tanıdım. Tanıştıktan sonraki ilk şaşkınlığım geçtikten sonra çok olgun bir anne, insan olduğunu anladım. Onun bir de arkadaşı için uçak bileti yakma hikayesi var ki... Dağınık mağınık kısacası onun kıymetlisi olanlar çok şanslı diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Zülal! bende o şanslılardanım hihihi :)))

      Sil
    2. Zülal :.( (ağlayan surat) ne güzel yazmışsın çok teşekkür ederim...
      O şaşkınlık benim talan etmemle alakalı değil mi :D Gerçekten özümde çok oldun, düzenli, tertipli bir insanım bak :D
      Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum yazından...
      Hepiniz kıymetlisiniz benim için...

      Ruh ikizim, Fenom! Evet sen hep şanslı ol konu ben olmasam da :) Canımsın...

      Sil
    3. TOKİDEKİ SESSSSSSS :D

      Aşağıya kadar indim bitirdim yorumları :)
      ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEÇİMİN İÇİN :)

      Ben de 178'e "ne güzel ne çok" diyip seviniyordum ki bak sen şimdi böyle söyleyince çıtayı yükselttin :D İnşallah o günleri de görürüm :) O rakam 10-20'deyken bile ne kadar kıymetliydi benim için... Kısa sürede çok güzel dostlar tanıdım! Vefalı, karşılıksız, hesap kitap yapmadan ben gelemesem bile ziyaretlerini esirgemeyen... Biliyorlar ki geciksem bile ilk fırsatımda uğrarım hepsine, okurum, takip ederim... İyi ki varsınız :)
      Beni konuk ettiğin için de çok teşekkür ederim :) Çok mutlu oldum :)
      Demek beni tanımayan da varmış bak bekliyorum gelsinler onları süper enerjimle ve blogu talan etme yolundaki yorumlarımla karşılayım :D Herkesi beklerim :)
      Herkese de sevgiler sunarım :)

      Ama "tamam tamam sustum" kısmını beğenmedim :D Susma, konuş, ben seni dinlemekten keyif alıyorum ;)

      Tekrar çok teşekkürler ;))

      Sil
    4. Canım bence bu kadar kısa sürede bu kadar çok kişi tarafından sevilmen çok büyük bir başarı. Zaten o takip etemeyenler de senin bloğunu henüz görmemişlerdir de o yüzden takip etmiyorlardır. Ben o yüzden yazdım. Halen dağınık anneyi tanımayan yada takip etmeyen varsa tanısın ve takip etsin diye... Umarım bir faydam olmuştur. Anlatma konusunda korefenomeni ve senin kadar iyi olmasam da bende içimden geldiği gibi bir şeyler yazdım işte:)

      Sil
    5. Ah Tokideki Ses Canımsın daha çok yolum var benim size ulaşmam için :) Ne mutlu ki sizin gibi eski bloggerlarla kaç yıldır tanışıyor gibiyim! Hiç yalnız bırakmadınız! Ama hep aranıza alıp kısa sürede kabullenmeniz sayesinde...
      Vakitsizliğime rağmen hiç hesap kitap yapmadan hep destek oldunuz! İyi ki varsınız! O samimiyet alınmasa beraber bu yakınlıkta olamazdık :) Baksana rahat rahat yazıyorum her yere hiç düşünmeden :)
      Hep olun, hep yol gösterin bize!
      Di mi kesin görmemişlerdir yoksa nasıl takip etmezler benim mükemmel ötesi blogumu :D Sen uyar onları Tokim gelsinler beklerim herkesi :)

      Eline, koluna, yüreğine sağlık çok mutlu oldum!
      Faydası olmaz mı ;) Trafiğimde baş köşeye geçmişsin ;D hehe :)))

      Sil
    6. Bloğuna trafik sağladıysam ne mutlu bana :)
      Canım zaten bu blog işide öyle biranda ilerleme olmaz. Yavaş yavaş sindidre sindire olmalı ki. Bıkmadan usanmadan yazmaya devam edebilesin. Yoksa ne var ne yok bir günde yazıp, ertesi güne bırakmasan senin yazacak konun tükenir.
      Senin samimiliğin bizi sana yakınlaştırdı. Yani anlayacağın o senin güzelliğinden canım benim. :)

      Sil
    7. Sağlamaz olur musun eline sağlık :)
      Çok teşekkür ederim bu güzel sözler için!!!!!! Duygular karşılıklı, yoksa bu noktaya gelemeyiz değil mi :)
      Allah bozmasın :) Samimi takipçilerimiz bol olsun!

      Sil
    8. Aminn inşallah dağınık :)

      Sil
  5. Ehe :) Yine geldim, yine gittim ;) Hazırım bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bence sen dağınık anne değil çılgın anne olmalıymışsın :))

      Sil
    2. Hahahhaaha o da var tabi de çok korkutmayım dedim gelenleri :D hehe tam tespit :)

      Sil
  6. Robotlar başladı yine Tokideki Ses :D Mesai de başladı ben kaçıyorum şimdilik :D
    Bak takipteyim ama :D hehehe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sana kolay gelsin. Ben ancak yorumları dönebildim. Sen hemi çalışıp, hemi de benden önce yorumlara dönmüşsün. Hakikaten takdir edilecek bir annesin vesselam :)

      Sil
    2. Ben direkt sahiplendim blogu Tokim ;D Her gelene laf yetiştirdim filan :D sen bana bakma hep keyiften :)) Enerjiye vurdu :D
      Valla her fırsatta yetişmeye 1-2 de olsa dönmeye çalışıyorum. Hep af diliyorum ama affedin gerçekten :))
      Sonsuz anlayışınız için de çok ama çok teşekkürler :*

      Sil
    3. Olur mu hiç asıl sen affet beni senin kadar yorumlara dönemiyorum. Yorumları cevaplamam bazen zaman alabiliyor. Buda hep zamansızlıktan günde 4 defa çocukların okuluna gidip, gelmemden kaynaklanıyor. Ayy resmen günlerim okul yolunda geçiyor.

      Sil
    4. Benim de öyle canım ya, Öğle aralarında ne kadar fırsat bulursam maalesef :(
      Ne mutlu ki sevdiklerimiz bizi idare ediyor da gitmiyorlar bu yüzden :)

      Sil
  7. Ne güzel bir seçim. Dağınık annem benim bende onu çok seviyorum onun dağınıklığı zaten yüreğinde ki kocaman sevgiyi herkese dağıtmasından geliyor. Önce o mu beni tanıdı yoksa benmi onu hatırlamıyorum ama onu tanıdığım günden beri çok seviyorum bunu hatırlıyorum bak :)) koca gönüllü dağınığım benim seni çok seviyorum bir kampanya başkatalım 178 ne demek haydi hep beraber 500 yapıyoruz ( şeyy çok uçtum galiba hihihi :)) ). Tabii benim şu ceza bir bitsin de önce :))) Neyse inşallah 1000 leri de görürsün dağınığım dostların çok şanslııı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru bir tespit Zehra Ertuğrul.
      İnşallah o günleri de hep birlikte göreceğiz. :))

      Sil
    2. Zehraaaaa!!! (Artık hnm gitti bu içtenliğe daha fazla hnm olmaz artık Zehrasın bak :D). Ben senin bloga ilk gelişimi hatırlıyorum... Kurabiyecimissss kıymetlimissss diye gelmiştim :D sanırım da ıspanaklı börekti yorumum? Kendimi kaybettim :) Ama itiraf edeyim o zaman bu kadar samimi olacağımı kestirememişim ;D Şu son günlerde ise her yorumunu kahkahalarla okuyorum ;D Nasıl bir cevhermiş Zehra diyorum :))
      Duygular karşılıklı!
      Ama nasıl güzel de yazmışsınız yahu öyle miyim gerçekten :)) (şımar şımar)
      Tanrım bana 200 tane, 200 de yetmez 500 tane :P Zehraya yetmez 1000 tane veeer ver veeer ver :D hahahha
      Tokideki ses'ten umutluyum o halleder bu işi :)))
      İnşallah Tokim görelim hep beraber ama hep bu samimiyetle inşallah :))
      Ben şimdi yine çim, karavan, kamyon filan seçeceğim robot muamelesinde sınır tanımıyorum :)

      Sil
    3. Gülmekten gözlerim kapandı yine görmüyorum :)) ahh şu kilolar kilolar. Zehra de tabii hnm. da neymiş bak ben de önce siz diyordum aman bıraktım (izninizle tabii ) artık bu samimiyet karşısın da siz biz olmuyor valla :)) zaten saldım çayıra Mevlam kayıra. O denli yanii :) bende sizlerin samimiyetinize (tigrisimin, dağınığımın gizlimin, fenomun, demirimin ( kendisi hemşerim olur bu arada) sevdicanın, gerçi deep dışlamış azıcık beni :) ama deeptonun, seni de unutmıyayım tokideki sesim sesimizsin sonuçta :) amann say say bitmiyor samimi çok arkadaşım oldu benim hepinizin yakınlığı enerji patlaması yaptı ondan yani hepinizi çok seviyorum o kadar yanii :)) bu arada müziğe bayıldım. Amann susamıyorum yine bi gideyim ben yaa :))

      Sil
    4. :) gitme sen hep kal. Ne güzel yorum yazıyorsun öyle. Yorumda resmen enerji dolu. İnsan yorumu okurken tüm pozitif enerjiyi üzerine çekmiş hissine kapılıyor :) Bu arada beni de samimi arkadaşlarının arasına aldığın için ayrıca çooook teşekkür ederim :)
      Dağınık Zehra hanımı senin sayende tanıdım. Bunun için sana bir kez daha teşekkür ederim. Bundan sonra inşallah her zaman tüm yayınlarında bende biteceğim. :) Özellikle o güzel tarifler kaçmaz. :))

      Sil
    5. Değil mi yahu şu yorumun güzelliğine bakar mısın :))
      İkiniz için de tabi ki! Sindire sindire okuyup yorum yazmak lazım her kelimesini...
      Zehra, o senin güzelliğin ki hemencecik girdin de dağıttın bile bana dağıtacak blog bırakmadın :P

      Müziğe ben de bayıldım ve aynen gözler kapandı yaştan :D

      Tokideki ses asıl ben teşekkür ederim :) Bit bit hepimizde görelim ismini ki zaten hep gelirsin sağolasın :)

      Sil
  8. dağınık anne şu sıralarda aramızda en sosyalimiz yaa herkesle arası şeker kendisi de öyleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEEEEP! Senin şekerliğine ve sosyalliğine erişmek ne mümkün ;) Gözüm hep bloğunda geçen haftaki durgunluktan çok biriktirdim blogumdaki yorumları da ;( şöyle bir keyifle okumak istiyorum son yayınlarını inşallah.,

      Sil
    2. Haklısın deep kendisi de öyle, çooook şeker... ;)

      Sil
  9. Daginik anneyi biliyor ve seviyoruz ama bu sayede sizin blogun yolunu buldum :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz bloğuma. :) İnşallah benim bloğumuda çok seveceksiniz :)

      Sil
    2. DERYA çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Dağınık haftanın blogu olmayı kesinlikle hak ediyor, süper bi seçim olmuş :)) Çok neşeli biri ve her yazısıyla, yorumuyla beni gülümsetiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SALINCAK! Canımsın çok teşekkür ederim :) Yorumlarınız terapi etkisi yapıyor bende :) Sizin neşenizin yansımasıdır o..

      Sil
  11. Ben bu aralar pek yokum ya. Neler olmuş neler kaçırmışım. Tokide ki ses süper bir seçim.olmuş ve dağınık tebrik ederim. Dağınığım bir başkadır. Beni haftanın bloğu seçmişti bir keresinde döktüröüştü resmen. Çok seviyoruz onu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜNCEM,
      Çok tatlısın çok teşekkür ederim :)
      Umarım keyiflendirmiştir de faydası da olmuştur :)

      Sil