28 Kasım 2015 Cumartesi

Rozita saç bakım yağının saçlarıma faydası

İlk okul ve lise yıllarında saçlarım çok sık ve canlı idi. O yıllarda öyle her toka saçımı kolay kolay tutmadığı için; annem kendi toka dikip, saçımı o toka ile toplardı.

Evlendikten sonra -özellikle doğum yaptıktan sonra- saçlarımda bir cansızlaşma ve dökülme başladı. Ama bu dökülme öyle böyle değil; bayağı bayağı döküldü. Elimi saçıma her attığımda; elime avuç avuç saç gelir. Her banyo sonunda banyoda yumak şeklinde saç toplardım. Tabi bu dökülme yanında birde erken beyazlaşma ortaya çıkınca resmen saçlarımla başım belada idi.

Saç beyazlığıma geçici çözüm bulmak için sarı renge boyattığımı paylaşmıştım. Tahmin edeceğiniz üzere saçlarımı sarıya boyattıktan sonra saçlarım; resmen oyuncak bebek saçları gibi keçeleşti. Tamam beyazlarımdan kurtulmuş. Hatta sarı saç bana yakışmıştı dahi ama; bu seferde saçlarım çok sert ve kuru bir havaya bürünmüştü. Normal zamanda çok kolay açılan saçlarım. Artık her banyo sonunda açılmıyor. İllaki bir saç kremi ile saçlarımı taramak zorunda kalıyordum.

Rozita saç bakım yağının saçlarıma faydası

Saçlarımdaki bu şekilde sıkıntı sonucu karşıma rozita saç bakım yağı çıktı. İlk başlarda pek güvenemedim. Acaba içeriği ne? Saçlara ne gibi fayda sağlar? Diye ufak çaplı bir araştırma yaptım. Hatta o araştırmamı bloğumda da paylaşmıştım. İçeriğinde envayı çeşitli yağlar ve E vitamin ampulü de yer aldığını görünce rozita saç bakım yağına bir şans vermeye karar verdim.

Rozita saç bakım yağının saçlarıma faydası

Rozita saç bakım yağı nasıl kullanır?

Rozita saç bakım yağının kullanımı her banyo yapmadan önce saç diplerine masaj yapar şekilde sürüp. Bir saat saçlarında bekletip, daha sonra saçlarını yıkıyorsun. Şişesi fısfıslı olduğu için kullanımı çok basit. Saç diklerine sıkıp masaj yapabilirsin. Yukarıdaki fotoğrafta elime sıkmam sırf sizin için, rengini görün diye. Yoksa diğer türlü elinizin içine dökmeden; direk saç diplerinize sıkabilirsiniz. Kullanıcı yorumlarını okuyunca bazı kullanan kişiler kokusundan rahatsız olmuş. Ama beni hiç rahatsız etmedi. Özellikle kokusunda çam terebenti kokusu daha ağır basıyor. Bende çan terebentin kokusunu çok sevdiğim için beni hiç rahatsız etmedi. Hatta çok hoşuma dahi gitti.

Banyo yapmadan önce kullanılma zorunluğu olduğu için. Zaten evde iken rozita saç bakım yağını kullanmak zorundasınız. O sebepten dışarıdaki kişilerinde kokusunda rahatsız olma gibi bir durum söz konusu dahi olmaz. Çünkü saçlarını yıkadıktan sonra saçlarından tüm kokusu gidiyor.

Rozita saç bakım yağı elime geçtiğinden bu zaman kadar her banyo öncesi kullanıp, daha sonra banyo yapıyorum. (Zaten şişede yarıdan az kaldı) Bu zaman kadar bekledim. Çünkü saçlarıma gerçekten de faydası var mı? Diye emin olmak istedim. Uzun süredir kullanmam sonucu artık eminim ki; Rozita saç bakın yağından çok memnum. 


Rozita saç bakım yağının saçlarıma faydası:


  • Bir kere saçlarım öyle eskisi gibi keçeleşmiş değil; artık daha yumuşak.
  • Saçlarım boyalı olmasına rağmen gözle görülür şekilde bir parlama söz konusu.
  • Her banyo sonrası artık saçlarımı saç kremi kullanmadan çok kolay şekilde açabiliyorum.
  • Saçlarımda dökülmeyi tamamen kesmedi. Ama öyle artık eskisi gibi avuç avuç dökülme olmuyor. tek tük dökülme var. Bende avuç avuç dökülme yanında bu tek tük dökülmeye razıyım zaten.
  • Benim için tek eksi yönü ise saçlarım çok çabuk uzadı.... Evet bu saçları çok çabuk uzatma özelliği benim için tek dezavantaj. Neden mi? Çünkü bildiğiniz üzere saçlarım boyalı olduğu için dip boyama sorunum var. Onun için rozita saç bakım yağını kullanmaya başlamam ile saçlarımda gözle görülür bir uzama oldu. Şuanda dip boyamın geldiği bariz gözüküyor. Buda demek oluyor ki: Biran önce tekrar kuaföre gidip dip boyamı yaptırmalıyım. 
Zaten ileride bu bakım yağını bırakırsam tek nedeni; saçları çabuk uzattığı için bırakmış olurum.... Yoksa diğer türlü rozita saç bakım yağını hiç bırakmayı düşünmüyorum.

Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Size başka bir blogda denk geldim beğenerek takibe aldım :) ancak o yemeklerin enfes göründüğü yazılara yorum yapmam bilmiş olun :( Diyetteyim yahu yapılır mı bu :)

    Rozita'yı hiç duymamıştım bende mecitefendinin bakım yağını kullanıyorum oldukça memnunum ama eğer bu kadar iyiyse onlar bittikten sonra buna da şans verebilirim :)
    Nerelerde satılıyor acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldin. :)
      Aktarlarda da var. Ama yazının içinde verdiğim linke tıklarsanız kendi sitesine ulaşırsınız. Hızlı kargo ile o gün içinde yada ertesi güne ürünü hemen teslim ediyorlar.

      Sil
  2. farketmemısım lınkını :) Teşekkürler daha war ama stoklu hatta :) Yine de deneyecegım :)

    YanıtlaSil