23 Kasım 2015 Pazartesi

Hardal sarısı kaban kombini ve pazar günü

Merhabalar arkadaşlar; yeni bir haftaya girdik. Bu haftada inşallah kabul olmasını çok istediğiniz dualarınız kabul olur.

Hardal sarısı kaban kombini

Hafta sonu önce park gezmeleri; daha sonra eski bir akraba ziyareti ve en sonunda alış-veriş yapıp eve döndük. Daha sonrada büyük bir vaktim mutfakta geçti. Bol bol yeni tarifler denedim. (Bu arada yakında yeni tarifler gelecek onun müjdesini de bu postta vereyim. ;))

Kışlık kaban denilince genellikle siyah, lacivert ve kahverengi aklıma geldiği için hep o renklerde kabanlarım vardı. Ama shen sitesindeki montlara göz atarken; hardal sarısı kabanı görünce gözlerimden kalpler fışkırdı. Ve hemen sipariş verdim.
Hardal sarısı kaban kombini

Siparişim gelince çok heyecanlandım. Çünkü en büyük korkum: ''Acaba rengi sitedeki gibi hardal sarısı mı? yoksa cırtlak bir sarı yada turuncu mu?'' diye bir korkum vardı. Ama paketi açınca karşıma çıkan renk, kafamda tasarladığım renk ile bire bir örtüşüyordu. O yüzden mutluluğum bir kat daha arttı. Sonrada ütüsünü yapıp; hemen giymeye başladım. :) Aslına bakarsan bu kaban geldiğinden beri sürekli üzerimde; sen sanırsın başka giyecek kabanım yok... :)  Bendeki bu kıyafet takıntılığı ne olacak? Bir kıyafete takıldım mı sıkılana kadar sürekli onu giymek istiyorum.

Hardal sarısı kaban kombini

Hardal sarısı kabanımın arka kısmındaki düğme detayı da çok hoşuma gitti. Önündeki düğmelerden arkada da var. Bence klasik kabanlara göre çok daha farklı ve şık.


2 yorum: