20 Mayıs 2015 Çarşamba

FİKRİ MÜHİM'DEN GELEN GLİSS MİLLİON GLOS ŞAMPUAN YORUMLARI

Saç bakım ürünleri denildiği anda, ilk akla gelen Gliss markası; Million Gloss isimli yeni şampuanı bana fikri mühim tarafından denemem için  bir paket gönderildi. #Işıltımyeter

gliss million gloss şampuan kullananlar

Paketin içinde neler vardı?

  • 1 adet büyük boy 400 ml şampuan
  • 5 adet küçük boy 250 ml şampuan
  • proje ile ilgili mektup
  • Projeyi anlatan klavuz
  • 5 adet tanıtım broşürü
  • 10 adet indirim kuponu
İndirim kuponları dağıtmak üzere eşim iş yerine götürdü. Etrafımda eş ve dostlarıma da 250 ml şampualardan verdim. Bu şampuanı kullananlardan gelen yorumlar ise; kimi kişilerden iyi, kimi kişilerden kötü olarak geldi... Sanırım her saç tipine aynı etkiyi vermiyor.

Ürünün vaadi:
Parlaklığını yitirmiş mat saçlara parlaklık verip, onlara ışıl ışıl görüntü vermesi bekleniyor.

Öncelikle ışıl ışıl bir ambalajı her insanın ilgisini çekecek cinsten. Ve ayrıca kokusu çok güzel.  Gliss Million Gloss şampuan ile yıkanan saçlarda koku, günler sonra dahi aynı şekilde kokması benim için artı bir özellik.
gliss million gloss şampuan blog

Ürün hakkında yorumlarım:
Yaklaşık 3 haftadır bu ürünü her saçımı yıkamada kullanıyorum. 
Saç tipim yağlı ve boyalı olduğu için yıpranmış bir saça sahibim. Normalde her şampuan değiştirdiğimde saçlarımda geçici süre kepeklenme olurdu. O sebepten öyle sık sık şampuan değiştiremem. O yüzden Giss Million Glos şampuanına kullanmaya başlamadan önce ''acabaları(m) vardı'' Ama bu şampuanı kullanmaya başlayınca tüm ''acabaları(m) yok oldu'' ilk dikkatimi çeken artı özelliği saçlarımı kepeklendirmemesi oldu.

İlk anda şampuanı elimin içine sıkınca, sanki içine su katılmış hissi yaratan akıcı kıvamını görünce, ''Acaba saçlarımı iyi temizleyemeyecek mi?'' diye endişeye düştüm. 

Ama duşta saçlarımı yıkarken o anda saçlarında ki temizlenmiş hissini o kadar çok etkili şekilde verdi ki, o hisse bayıldım. Kokusu ile benden artı bir puan alan şampuan, temizlik hissi ile ikinci artı puanı aldı.

Parlaklığı konusunda kesin bir şey diyemem. ben öyle saçlarımda pek parlaklık göremedim. Benim saçlarım boyalı olduğu içinde olabilir. Belki boyasız saçlarda o etkiyi verebilir, onu bilmiyorum. Ama bende öyle gözle gözükür bir parlaklık vermedi.

Kalıcı kokusu, duş esnasında saçlarda hafiflik ve temizlenmiş hissi vermesi ve kolay taranma özelliği ile eşim ve benden tam puan aldı. :)

Biz evdeki Gliss Million Gloss isimli şampuanımız bitince yenisini alıp, kullanmaya devam etmek istiyoruz.

Teşekkürler fikri mühim, teşekkürler Schwarzkopf...

Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. arkadasım vasıtasıyla elime ulaştı dun yıkadım butun gece cocuklar saçlarımı kokmaktan kendilerini alamadılar :) ben her sekilde bayıldım bu sampuana ;)

    YanıtlaSil