11 Mayıs 2015 Pazartesi

ANNELER GÜNÜNDEN BANA KALANLAR

Haftalar öncesinden televizyonlarda bangır bangır bağıran reklamlar sonucu ''anneler günü'' geldiğini öğrenen Efe, sürekli bana gelip: ''anne, anneler gününde sana ne hediye alalım, ne istiyorsun?'' diye sormaya başladı. (Ben onlara doğum günlerinde soruyorum ya, ondan)

Bende her seferinde oğlum ben hediye istemiyorum. Ben o gün ve diğer günlerde de aynı şekilde  beni üzmemenizi istiyorum. Ben size yarım saat bilgisayarda oyun oynama süresi verince, o sürede dolduğu zaman her gün 'Aneeeeeeee bir yarım saat daaaaaa!... ' diye salya sümük ağlayıp beni bunaltmanızı istemiyorum. Her sofra başında beni yalvartmadan yemek yemenizi istiyorum. Oyun oynadığınız zaman arkanızdan size ''hadi gel oyuncakları topla\toplayalım'' diyerek göbeğim çatlatırcasına arkanızdan dolanmak yerine, sizin oyun oynadıktan sonra o oyuncağın toplanacağını bilip, kendinizin toplamasını istiyorum... Diye konuşmaya başlayınca Efe gülerek:

- Anneeee saçmalama, öyle hediye olmazzz. Sen bizden doğru düzgün bir hediye iste dedi. :D

Ben ''hediye istemiyorum'' diye da-yatsam da abi kardeş birlikte benim için bir resim yapıp boyamış. Daha sonrada bir demet yapma çiçek ile benim ''anneler günümü'' kutladılar...

anneler günü hediyesi-anneler gününde alınan hediye


Tabi öyle sosyal medyalarda herkesin çarşaf çarşaf paylaştığı cinsten bir kahvaltı hazırlayan olmadı. :) Yine her zaman ki gibi paşa paşa kalkıp güzel bir kahvaltı hazırlayıp, ailecek kahvaltı yaptık. Daha sonra Emir'in okulunda olan anneler günü kermesine hep birlikte gidip, şarkılar dinleyerek eğlendik. Kuzularım oynadı. Bende onların resimlerini bol bol çektim. İlerleyen senelerde hatıra kalması amacı ile...

anneler günü eğlencesi-konser havası

Herne kadar anneler günüden bir şey beklemiyorum, istemiyorum desem de: İki tane kuzunun oyun oynayıp gelip daha sonra boynuma sarılıp ''annem iyi ki sen benim annemsin'' demesi bana çok iyi geldi. Resmen beni bulutların üstüne çıkardı.

Anneler gününde eşten bir şey beklenmez bunu biliyorum. Ancak, eşim benim biraz olsun evde kafa dinlendirip, rahat zaman geçirmemi istediği için. Çocukları da alıp, baba-oğul(lar) maç izlemeye gittiler..

Bende çocuklar evde yokken kahvemi de yapıp, bol bol kitap okuyup, televizyon seyrettim. Ama bir 2-3 saat sonra evde tek başıma olmaktan canım sıkıldığı için, maçın bitme saatini dört gözle bekledim. :)

Arada kafa dinlemek ve sesiz bir evde kendi başıma sessizliğin sesini dinlemeyi çok istesem de bir müddet sonra evde çocukların kahkaha ve bağrışlarını özlüyorum. Ben çocukların gürültü ve seslerine öyle alışmışım ki, sesiz bir evde yaşamaktan bir müddet sonra ruhum daralıyor.

Her evde çocuk bağrış ve gürültüleri hiç eksilmemesi dileği ile herkesin anneler günü kutlu olsun!...

Hoşça kalın...

8 yorum:

  1. onların yaptığı resimler en güzel hediye zaten :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir resim ...maşallah onlara...ben bile henüz oğlum 1.5 yaşında bana sokulup sarılma olmasa da ayaklarıma dolanmasına mest oluyorum büyüyünce boynuma atladığında herhalde bende bulutlara çıkarım :)) ne mutlu bize Allah isteyen herkese versin..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bence kesinlikle uçarsın.
      Amin inşallah...

      Sil
  3. amin ins.

    anneler gununde esime bugun anneler gunu diye ima ettim o da -anladim ben seni ama daha sonra kutlasam diye bilgisayar basinda yabanci dizi izledi.

    maasallah sizinkilere de buyuyunce cocuklar babalar daha cok sorumkuluk alabiliyor darisi bize ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ah bu erkekler hep öyle... Eskiden benim eşimde aynen senin eşin gibi hatta daha sonra dahi demez direk olarak ''sen benim annem misin de anneler gününü kutlayayım'' derdi.

      Ama çocuklar büyüdükçe çocuklar bir şey yaparken babayı da işin içine dahi ediyorlar :)

      Sil
  4. Eşten hediye beklenmez... ben de buna kendimi alıştırsam.iyi olacak. Hepimizin günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle maalesef ki :)
      Zaten en güzel hediyede çocuktan gelen, düşünülmüş ve emek verilmiş hediye...

      Sil