23 Şubat 2015 Pazartesi

KİTAP MİMİ CEVAPLARIM

Merhabalar arkadaşlar, bugün aslında sizlere pazar günü yaptığımız Efe'nin Kur'an-ı Kerime geçme törenini yazmak istiyordum. Ama maalesef ki resimleri düzenleyip daha sonradan kayıt etmek biraz zaman alacağı için, bugün yayınlayamadım. En kısa zamanda o postta gelecek takipte kalın :)

Ama onun yerine; en son yayınladığım posta, Gökkuşağı hikayesi ''bende bir miminiz var cevaplarsanız çok sevinirim'' diyerek bir yorum bırakınca onun nazik ricasını boş çevirmemek adına, ve ayrıca kitap mimi olduğu için bir ayrı ilgimi çektiği için bu kısacık bir arada mimi cevaplamak istedim. Umarım okurken sizleri eğlendiren bir mim olur. ;)




1) kışın okumalık favori kitabın var mı ?


Ben kitap okumayı öyle yazın şu kitapları, kışın bu kitapları okumak istiyorum diyerek çerçevelemekten ziyade; o anki ruh halime göre hangi kitabı okumak istersem hemen elime alıp o kitabı okurum. Ve o kitap bitene kadar da okumaya devam ederim. Evet, böylede bir huyum vardır, bir kitap bitmeden başka bir kitaba başlayamam.


Ama bu soruya bir cevap vermek maksatlı sizlere şunu söyleyebilirim. En son elimde olan kitaplardan biri olan Dan Brown'ın, Davinci şifresini okuyorum. O bitince de yine aynı yazarın dijital kale kitabını okuyacağım.


2) kapağı mavi olan bir kitap ?

Hımmm durun bir eski okuduğum kitap arşivine bakayım ve hemen ilk karşıma geçen mavi kapaklı kitabı sizlere belirteyim...




Buldum buldum... Dini bir kitap olan ilahi yardımlar kitabı en son okuduğum mavi kapaklı kitap..

3) yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap ?

Yılbaşı kutlamadığım için, doğal olaraktan hiç yılbaşı ağacı süslemedim. O sebepten, maalesef ki bu soruya cevap veremem.

4)kış tatili için mükemmel olan kurgusal bir dünya?

Kış tatili denince aklıma gelenler... Sessiz bir evde kanepeye uzanmışım üzerimde batta haniye elide kitabımı okumak geliyor. Bu arada tabiki birde kış denince ilk akla gelen kar... Kar yağmasını çok seviyorum. Ama kar yağarken dışarıda olmaktan çok, sıcacık evimin penceresinde izlemesini daha çok seviyorum..


5)birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri?

Yokk... Evet yok, ben hayali dahi olsa tatile eşim vede çocuklarım ile gitmek isterdim. Çünkü o zaman, aklım onlarda kalmadan doya doya eğlenebilirim. Hazır çocuklarda tatillerde bize ayak uydurmaya başlamışken onlar ile bol bol tatillere gitmek isterdim...

6) favori bir tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

Evde ve tatillerde devamlı olarak içtiğim ve içerken zevk alarak içtiğim içecekler arasında yer alan kahve... Türk kahvesi, nescafe, sütlü kahve, capicuna fark etmez, Hepsi dahil...
Film ise çocuklar ile birlikte izlediğim animasyonlar ya da kore filmlerine bayılırım. Tabi bu filmlerin yayında olmazsa olmazımız olan mısır patlaması...


Neee!... Bitti mi?.. Yaaa böyle iyiydi ama ;) Başka mim yok mu? Başka mimleriniz varsa bana gönderin anacığım hepsini zevkle cevaplarım :D

Bu güzel ve eğlenceli mimi bana gönderdiği için gökkuşağı hikayesine buradan BİR KEZ DAHA çok teşekkür ederim.  


Hoşça kalın.

8 yorum: