26 Şubat 2015 Perşembe

KEYFİ KÖPÜRT KAMPANYA YAZISI VE YAŞADIĞIM HAYAL KIRIKLILIĞI

İki hafta önce, FikriMuhim  bana gönderdiği: Nestlenin yeni köpüklü bir markası olan ve kampanya ismi de  #KeyfiKöpürt olarak bilinen bir ürünü, küçük bir metal kutuda geldi...


Kutunun içinde bir tane klasik fikrimuhim mektubu,   150 gram köpüklü nestle coffee mate, 50 gram nescafe vardı.

Kahve içmeyi çok seven bir aile olduğumuz için bu paket bizim evde büyük bir sevinçle karşılandı. Üstelik birde coffee mate'nin üstündeki cappucino gibi köpüklü resmi, resmen bizi bizden aldı :D

Ama paket pazar sabahı elimize ulaşınca, biz o gün dışarı çıkmamız gerektiği için paketteki kahveyi denemeden dışarı çıktık.

Akşam eve dönüşte bizi eve yeni evli çiftler bırakınca; onları bırakmadım, eve davet ettim ''birer kahve içelim'' diyerek.

Aslına bakarsan onları davet ederken aklımda Türk kahve yapmak vardı. Ama eve gelinde mutfağın tezgahında olan caffe mate' yi görünce hemen fikrimi değiştirip. Paket elimde salona girip:
-Gençler size, bana yeni gelen nestle kahvesinden yapayım mı? Henüz tadına bizde bakmadık. Ama tıp ki cappuccino gibi olduğu belli. Bakkkk resminde gözüküyor.
Diyerek sen bu kahveyi bir öv, öv, öv... Sonunu düşünmeden. ;)

Onlarda bu kadar övgü duymuş kahveyi merak ettiler tabi,'' tamam olur'' dediler.

Hemen mutfağa geçip su ısıtıcısına su koyup kahveyi önerildiği gibi fincanlara bir tatlı kaşığı nescafe, 3 tatlı kaşığı nestle caffe mate koydum. (Ekstra şeker koymama gerek yoktu zaten ikram edeceğim herkes şekersiz sevdiği için)

Su kaynadıktan sonra tatlı kaşığı ile karıştırarak yavaş yavaş sıcak suyu koyuyorum. Önce ilk başta öyle bir köpürecekmiş gibi geldi ama daha sonradan tüm köpük sönüp sadece yüzünde küçük bir tabaka köpük görünce resmen hayal kırıklığı yaşadım.. :(

Hayırrr o değil. Ben şimdi içeridekilere bu kahveyi vermeye, o kadar övgüden sonra utanırım. :)
Şimdi ne yapsam acaba dur bir kaşık daha caffe mate koyayım dedim. Ve bir fincana denedim... Ama bu seferde sonradan konan caffee mate topaklanmasın mı? 
Puffff aldım mı başa belayı. İçerde kiler benden öyle boool köpüklü bir kahve bekliyor. Zaten onların yerinde olsam bende onlar gibi öyle bol köpüklü kahve bekler. Gelen kahve bu şekilde olursa da dalga geçer, o kişiyi yerden yere vururum.. :) 

Ben bunu yaparsam, kim bilir onlar neler neler yapar. Birde bunun koca kısmı var ki onun diline düşmek zaten bir ölüm.
'' Oyyy oyyy ne edem, ben şimdi ne edem. Evde cappuccino olsa hemen bunları döküp ondan yapacağım, ama evde ondanda yok. 

O değil, biraz daha beklersem şimdi yaptığım kahvelerde buzz gibi olacak. En iyisi mi yüzümü karatayımda içeriye bu kahveleri götüreyim. (Hem zaten bu ürünü ben mi yaptım canım. banane nestle güzel bir ürün üretemediyse benim suçum ne? :) Hiççç yani...:D)


Elimde tepsi ile salona girer girmez hemen ilk espriyi patlattılar '' Sultan kahveyi yemenden mi getirdin yoksa(!)'' diyerek. Onların o esprisine içimden ''Hıııı öyle, sen birde köpüğünü görünce asıl o zaman gör'' diyerek  ikram ettim.

Hemen kahveyi ellerine alınca, bizimkiler kahkahayı bastılar..'' Yok Sultan sen bunun köpüğünü unutmuşsun, yoksa yolda köpüğünü mü düşürdün, yok efendim bu cappuccinonun yandan çarklısıymış, gibi... Bir sürü soğuk esprileri duymaya başladım.

Yani sözün özü bu seferki, kampanya ürününü öyle paketin üzerindeki resim gibi köpük olmadığı için, hayal kırıklığına uğradım. Evet köpüğü pek yoktu ama kahvenin tadını öyle süt gibi yine bozmadan kahve kokusu vede tadını alarak yumuşama söz konusu idi. O sebepten ''köpüklü olup olmadığı pek önemli değil. Ama yeter ki kahvenin aromasını bozmasın, biraz yumuşatsa yeter derseniz'' Bu kahve kreması tam size göre olur.

Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. aynı şeyi bende yaşadım annem ve kardeşime bakın bol köpüklü şöyle böyleymiş :D annem yaptı hatta 3 değil 4 kaşık koydu ilk bardak köpürmeyince gene de fark olmadı. içimi falan güzel rahat ama köpüğe dair özel birşey yok.... Piyasaya köpüğü öne çıkarıp sunacaklarsa bence başarısız ama daha önce denediğim süt tozları arasında en lezzetlisi sanırım buydu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaa öylemi demek ki ben tek değilmişim. Buna sevindim yanıma yandaş bulmak güzel ;)

      Sil