3 Şubat 2014 Pazartesi

BABAM VE KARDEŞLERİM...

MERHABALAR....

Yaklaşık 8 günlük bir aradan sonra yeniden herkese merhabalar daha önceki postlarımda da belirttiğim üzere babam, annem vede kardeşlerim okul tatil olunca bana geldiler... Vee dün Konya'ya gittiler orada da bir hafta kalıp sonra eve dönecekler...

Bu 1 haftalık zaman dilimlerinde bloğumla ilgilenemedim. Çünkü onlarla ilgilenip onların gönüllerini hoşnut etmek için uğraştığımdan buralara girmeye zamanım olmadı... Ama artık yeniden kaldığım yerden devam etmek üzere döndüm :)

aile, tokideki sesden havadisler, kombin, tesettür kombini, babam, kardeşlerim, çocuklarım, avm gezmeleri, mutluluk,

İsterseniz size ailemi kısaca tanıtayım... Yeşil şapkalı olan adam benim canım babammm... O benim her şeyim, annem vefat ettikten sonra bir gün onuda kaybedeceğim gerçeği yüzünden özellikle ilk seneleri sürekli suratına bakarak KENDİ KENDİME ''Allah'ım onuda benden alma diye için için dua ettiğim tek adam'' Annem vefat ettiğinde buradaki- yazımda daha net olarak bahsetmiştim çok küçük olduğumuz için babam 1 sene sonra tekrar evlendi benim yanımdaki yeşil eşarplı kadında babamın sonradan evlendiği üvey annem. Ama bak Allah için oda her ne kadar  annem kadar olmasa da iyi kadın, benim düşündüğüm tarzda kötü biri değil Allah'dan, Allah'a çok şükür ki onunla da aramız çok iyi..Benim yanımdaki bildiğiniz üzere Efe onun yanındaki de üvey annemden olan büyük kardeşim Abdullah...(hımm bu arada özellikle bu gelişinde daha çok anladım ki bu Abdullah huy olarak bana çok benziyor :) Özellikle duygularını gizleyememesi vede çok duyarlı en ufak bir imayı hemen anlayıp kırılması tıp ki ben (: ) Gözlüklü mavi eşofmanlı olan ise Abdullah'ın küçüğü Samet.. Biz Abdullah vede Samet ile birlikte 5 kardeş olduk.

Hımm bu arada babam gelmeden önce düzenlediğim çekilişe buradaki yazımda da belirttiğim üzere katılan kişi sayısı 10 u bulmadığı için iptal etmek zorunda kaldım :( Şimdilik bu çekilişi iptal ettim ama en yakın zamanda daha farklı bir çekiliş düzenlemek istiyorum inşallah o zaman sizlerin de ilgisini çeker ki daha çok katılım olur.... :(

Şimdilik benden havadisler bu kadar ilerleyen zamanlarda sizlere paylaşmaya fırsatım olmadığı şeyleri paylaşmak için karşınızda olacağım beni beklemede kalın....

hoşça kalın...

4 yorum:

  1. babanlar ile güzel vakit geçirmene sevindim. annenin olmadığını bilmiyordum çok üzüldüm. anne özlemini anlattığın yazını gözüm yaşlarla dolu okudum. çünkü benim babamda ben 15 yaşındayken öldü. ben bu yaşıma geldim hala babamın öldüğünü söyleyemiyorum gizliyorum belkide senin dediğin gibi utanıyorum. o özlem ayrı bir şey yaşayan biliyor. ben ölümü milad sayıyorum ondan öncesi ve ondan sonrası var. herşey yaşanıyor ancak hiçbirşey aynı olmuyor. sana hemen kanımın ısınması belkide bu duygular. bundan sonra sana ve çocuklarına allah uzun sağlıklı mutlu ömürler versin . sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun Allah tüm sevdiklerimize uzun vede güzel ömürler nasip etsin... Bu arad seninde başın sağolsun ölümün her hali çok acı özellkle anne ve babyı kaybetmek sanırım daha çok acı... :(

      Sil
  2. Allah başından eksik etmesin canım :)

    YanıtlaSil