21 Şubat 2014 Cuma

OĞLUMUN EŞOFMANININ DİZLERİNİ YAMADIM

Hayırlı cumalar arkadaşlar dualarınızda beni de unutmayın...

Ben bugün sizlere küçük oğlum Efe'nin bir eşofmanın dizinde oluşan yırtığı eğlenceli şekilde yamadım onu paylaşacağım :)

değerlendirmeler, YENİLEME, DIY, TASARIM, EŞOFMAN DİZİ YAMAMA, çocuklarım, örgü, PANTOLAN PAÇACI YAMAM,ÇOCUKLARIN KIYAFETLERİNİ DEĞERLENDİRME,ATMA DEĞERLENDİR

Oğluşum genellikle sürtünerek oyunlar oynadığı için eşofman vede pantolonlarının  dizleri çok çabuk şekilde yıpranıp aşınıyor. 

Efe'ye çok yakıştığını düşündüğüm bir eşofmanında dizlerinde ufak bir yırtıla olduğunu görünce düşündüm ben bunu nasıl, ne şekilde yapayım diye?..Sonra aklıma örgü örüp oraya montelemek aklıma geldi ve hemen büyüklü küçüklü eşofmanın renk tonuna uygun olan krem rengi bir iple motifler ördüm..

değerlendirmeler, YENİLEME, DIY, TASARIM, EŞOFMAN DİZİ YAMAMA, çocuklarım, örgü, PANTOLAN PAÇACI YAMAM,ÇOCUKLARIN KIYAFETLERİNİ DEĞERLENDİRME,ATMA DEĞERLENDİR

Yukarıdaki resim kolejinden de gördüğünüz üzere kafama göre kombinasyon oluşturup eşofmanının en çok deformasyon olan yeri olan dizlerine diktim... Hatta o gün anaokuluna giderken o eşofmanı giydirmiştim... Öğretmeni Efe'yi çağırıp dizlerine bakmış ''annen mi yaptı?... Nasıl yaptı?..'' diyerek inceleyip oğluşuma çok güzel olmuş demiş akşam eve geldiğinde Efe sevinerek olayı bana anlattı :) 

Hımm bu arada sabah okula giderken resim çekmek aklıma gelmediği için mecburen eve geldiğinde çekmek zorunda kaldım o sebepten üzeri biraz pis artıkın onu görmezsiniz :)

Bir başka yamama işlemim olan Emir'in pantolonunda yenileme postumu okumayanlar yada unutanlar buradan bakabilir...

Hoşça kalın...

6 yorum:

  1. canım ellerine sağlık ne güzel herşeyi değerlendirip yeniliyorsun seni biraz örnek almam gerek:)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker olmuş.. bayılıyorum böyle güzel geridönüşümlere..

    YanıtlaSil
  3. Ellerıne sağlık el emegı goz nuru olmuş. Sımdı daha bır degerlı oldu pantolon. Ben de ozellıkle 2. el çocuk elbıselerıne daha değer verıyorum ;) hele de evde kendım onararark uzun sure kullabılıyorsma daha güzel. Çocuklara da bu bılıncı vermek gerek. ne oyle bır gıydıgını bır daha gıymek ıstemeyen çocuklar.... yenı nesılde cok zor ama Ins bızım çocuklarımız da yamalı ve 2. el gıymekten keyıf alırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kuzularım da öyle bir giydiğini bir daha giymeme gibi bir huy Allah'ıma çok şükür ki yok hatta ben bu şekilde kıyafetlerini süsleyince daha bir çok hoşlarına gidiyor :)

      Sil