10 Şubat 2014 Pazartesi

YEŞİL TİRİKO SÜSLEDİM

Haftanın ilk gününden herkese merhabalar!...

Bugün, okullar yarı yıl tatilini bitirip açıldı... Tüm çocuklu evlerde olduğu gibi sabah bizde de bir telaş söz konusu idi... Eeee nede olsa sömestir tatiline alışan çocukları sabah sıcak yataklarından kaldırıp, kahvaltısını yaptırmak vede üzerini giydirip yağmurlu havada okul yolunu tutup okula gitmek, çocukların gözünde biraz zor gözüktü... Ama neyse Allah'ın yardımı ile atlatıp ikisini de okula bırakıp geldim... Bu hafta biraz bu şekilde okula zorla gitme söz konusu olur ama sonra yine alışırlar...

Bak ya :) Bilgisayarın karşısına ne yazmak için oturdum ama bak yine konu ile alakası olmayan şeyler yazdım :))

Neyse!... :) Onlar gitti okullarına biz dönelim asıl konumuza :)

TOKİDEKİ SESİN KAZAK SÜSLEMESİ, KOMBİN,YENİLEME,DEĞRLENDİRME, VEDE DİKİŞ LOGOSO

Yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere güneşli bir havayı değerlendirmek için dışarı çıktığımızda üzerime giydiğim yeşil triko tuniğimi, önce  yeniledim... Daha sonrada giydim... İsterseniz neyi nasıl yaptım daha net görmek için alttaki kolaja bakın...

TOKİDEKİ SESİN KAZAK SÜSLEMESİ, KOMBİN,YENİLEME,DEĞRLENDİRME, VEDE DİKİŞ LOGOSO

İlk sırada da gördüğünüz üzere düz sade bir triko idi... Su aralar rovarşte olan kıyafetlerin önünde büyük kalp şekli sürekli aklımda idi... En sonunda aklımda olan bir fikri yine faaliyete geçirebildim... Sonuçtan tabiki de yine her zaman ki gibi, hatta her zamankinden daha çok mutlu olarak sonuçlandırdım... :)

Nasıl yaptığım ise yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere mor ve yeşil ip ile örülmüş zincir modelini trikonun üzerine kalp şekli vererek, alttan gizli dikiş yaparak diktim...

Son olarak evden çıkmadan önce vestiyerde çektiğim ayna pozu ile, bu değerlendirme postumu da burada bitirmek istiyorum...

,TOKİDEKİ SESİN KAZAK SÜSLEMESİ, KOMBİN,YENİLEME,DEĞRLENDİRME, VEDE DİKİŞ LOGOSO

Aklınıza takılan bir soru vede fikir olursa yorum kısmından bana bildirebilirsiniz....

Hoşça kalın...

7 yorum:

  1. Güzel olmuş canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ufak bir dokunuş nasıl değiştiriyor havasını kıyafetlerin. eline sağlık şık olmuş

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık rengi de harika...

    YanıtlaSil
  4. birşeyi değerlendirmek ne kadar güzel,
    ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil