24 Şubat 2014 Pazartesi

Kuzucuklarımın Beyaz Bereleri

Haftanın ilk gününden herkese günaydınlar,

Bugün sabah gözümüzü açtığımızda yağmurlu bir hava bizi karşıladı... Hani çok mutlu olmadım da değil :) her ne kadar en çok sevdiğim mevsim bahar olsa da kışı da yaşamak istiyor insan, bence her mevsim zamanında yaşandığı zaman güzel kışın baharı görmek insanı korkutuyor :(

O zaman ne diyelim çok şükür azda olsa yağmurumuz yağdı darısıda karın başına,şöyle lapa lapa karlar yağsa da bizde dışarıda kar topu oynayıp kardan adam yapsak ya :)

Bak ya yine deryalara daldım daha fazla dalmadan ben esas konuma geleyim :)

Bugün sizlere başlıktan da anlayacağınız üzere kuzucuklarıma ördüğüm beyaz berelerini paylaşacağım...

bere modeli, tokiden görüntüler, çocuk kombinleri, çocuklarım, örgü, örgü servisler

Ve da da dammm kuzucuklarım ve bereleri.... :)

bere modeli, tokiden görüntüler, çocuk kombinleri, çocuklarım, örgü, örgü servisler

Fotoğrafları daha şimdi sabah okula bırakırken çektim... 

bere modeli, tokiden görüntüler, çocuk kombinleri, çocuklarım, örgü, örgü servisler

Montlarını da ben ördüm burada paylaşmıştım...

İki gün tatilden sonra sabah kalkmak biraz zor olsa da ellerini yüzlerini yıkadıktan sonra açılıp önce bir güzel kahvaltılarını yapıp daha sonra dışarı çıktıklarında ise cin gibi oluyorlar :) Eee mis gibi yağmur kokusu insanda ne uyku, nede halsizlik bırakıyor :) Baksana ben bile çocukları bırakıp gelince uykum açıldı sizlere post hazırlıyorum... :)

bere modeli, tokiden görüntüler, çocuk kombinleri, çocuklarım, örgü, örgü servisler

Onlar gitti okullarına, bende berelerini sizler ile paylaştım, sizde çıkın kerevetine :))

Not:Bereyi nasıl yaptığımı yazmadım, çünkü basit hemen hemene herkes yaptı diye önemsemedim ama aklınıza takılan bir şey olursa bana sorabilirsiniz...

Hoşça kalın...

12 yorum:

  1. ufaklıklarda berelerde çok güzel maşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz.. :) Ayrıcada maşallah için Allah razı olsun...

      Sil
  2. sevgili tokideki ses ,şapka ve montlar çok güzel olmuş emeğine sağlık bende bizim ufaklığa ne zamandır bu bereden yapıcam sözüm var ama bir türlü kısmet olmamıştı havalar iyice ısınmadan yapmak lazım sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet bence de biran önce yap yoksa bahara gireceğiz...

      Sil
  3. Bereler cok guzel olmus emegine saglik ablacim,bende blog yazmaya basladim bakip onerilerini soylersen cok mutlu olurum sevgiler :)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım tamam şimdi geliyorum :)

      Sil
  4. ne şirin olmuşlar.ellerine sağlık canım.kuzularada çok yakışmış.maşallah her ikisinede .sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :)
      sevgiler benden sana olsun...

      Sil
  5. çok güzel olmuşlarrr :)))

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil