12 Şubat 2014 Çarşamba

Dikiş Makinem Hakkındaki Düşüncem

Günaydınnn!....

Bloggerler bugün sizlere burada bahsettiğim dikiş makinem hakkındaki düşüncemi bazı arkadaşlarında isteği üzerine yazacağım...

Öncelikle şunu belirtmem gerekiyor ki ben öyle profesyonel dikişçi değilim, kurslara da gitmedim ama kendi çapında dedem vede teyzemin gösterdiği kadar dikmesini bilirim... O sebepten acemiliğimden de kaynaklanan alt mezura kısmındaki oyuntu çıktı sonra takmak için uğraştık ama takamadık... :(

Bizde müşteri hizmetlerini arayıp durumumuzu vede sorunumuzu beyan ettik... Görevli ''O oyuntuyu siz takamazsınız biz onu makinesi var onunla takıyoruz... Siz kargo ile bize gönderin biz takıp size gönderelim. Ama kargo ücretini siz vereceksiniz'' dedi...

Bizde tamam deyip kargo ile gönderdik... Sonra öğrendik ki çalıştıkları kargo varmış ücretsiz olarak gönderilebiliyormuş... Ama fazla takılmadık neyse tek yapılsın da kargo ücretini vermek önemli değil diyerek fazla önemsemedik daha sonra iki haftada elinize ulaşır dedikleri makineyi 1 aydan fazla zamandan sonra elimize ulaştı..

Tam ohh!... be diyecektim ki kargo paketini açınca karşıma çıkan durum benim sinirlerimi iyice hoplattı...

DİKİŞ, dikiş makinesi, artes dikiş makinesi hakkındaki yorumun, ürün yorumu, sıkıntılarım, sitem,tokideki sesin dikiş makinesi

Yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere kablolar birbiri ile düğümlenmiş, mezuradaki ip dağılmış....

DİKİŞ, dikiş makinesi, artes dikiş makinesi hakkındaki yorumun, ürün yorumu, sıkıntılarım, sitem,tokideki sesin dikiş makinesi

Vee en kötüsü de makara takma aparatı elimle de gösterdiğim üzere kırılmış... :(

Ben eşime tekrar gönderelim yapsınlar dedim, oda tekrar aramış... Müşteri görevlisi ''kargoda kırılmıştır, biz kargonun yaptığı hasardan ilgilenmiyoruz'' demiş... Eşim o sebepten göndermedi... Çünkü ona göre ''Eğer gönderirsek tamam bir şekilde orasını yapıştırıp bize gönderirler ama daha sonra başka yerinde hasar olmayacağını nereden b'iliyorsun? Belki daha büyük hasar ile daha uzun zaman zarfında elimize ulaşır'' diyerek istemiyor... Gerçi doğruda söylüyor...

Çünkü o oyuntuyu takmışlar makinem Allah'a şükür ki çalışıyor makara takma yerini ise japon yapıştırıcı ile yapıştırdık... Ama bu geçici bir çözüm ileride daha farklı şekilde orayı sabitlememiz gerekecek...

Buradan Artes görevlilerine vede yetkilerine sesleniyorum hakkımı size helal etmiyorum... Bu makine için ödediğim ücret size haram olsun!....

Arkadaşlar bu makineden almak istiyorsanız bu durumu da göz önünde bulundurun da ona göre alın... Çünkü makinede bir sorun çıkınca kargo ile gönderirseniz o sorun hallolur belki ama başka bir yeri bozulmuş şekilde elinize ulaşır...

Ama yok ben makine kullanmayı çok iyi biliyorum bir şeyini bozmam diyorsanız alın çünkü ücreti çok uygun vede fazla yer kaplamayan bir makine...

Bu arada makinem ile ilk siftahımı pazar günü eşimin kendine vede bana aldığı pantolonların paçasını yaparak yapmış bulundum...

DİKİŞ, dikiş makinesi, artes dikiş makinesi hakkındaki yorumun, ürün yorumu, sıkıntılarım, sitem,tokideki sesin dikiş makinesi

Gerçi tam istediğim gibi olmadı ama bence şimdilik acemiliğime göre hiçte fena sayılmaz... İleride daha çok düzelteceğime inanıyorum...

Hımm bu arada daha sırada kayın validemin perdesinin boyunu kesip daha sonra ucundaki güpürü tekrar geçireceğim... Bakalım yapabilecek miyim :) Eğer onuda elime yüzüme bulaştırmadan başarabilirsem daha zor dikiş çalışmalarım ile karşınıza çıkarım... :)

Hoşça kalın.

7 yorum:

  1. ürünleri alırken iyide arıza yapınca gerçekten böyle sorunlar oluyor neyse ki daha büyük bişey gelmemiş makinanın başına güzel güzel dikişlerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle nasıl olsa sattık diyerek hiç doğru düzgün ilgilenmiyorlar....
      teşekkür ederim inşallah :)

      Sil
  2. selamlar..sizi çok iyi anlıyorum.bende iyi bi dikişçi değilim hatta ilk tecrübemi aldığım bu artes makimesiyle yaptım.küçük oluşu pratik oluşu hoşuma gitmişti.acemiliğimi atarım dedim..diğer makineler hakkındada pek bilgim yok.ama ilk aldığım günden beri o küçük makarası hep yukarı çıkıyo..ve ip sarıyo..artık çıkarıp dolanan ipi kesmekten bıktım..ben hiç kimseye tavsiye etmiyorum..dikişten sıkılmak istemiyosanız..keyifle dikmek istiyosanız..paraya kıyıp iyi bişey alın..ya da bildiğiniz bi marka alın..sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle hiçte kullanışlı bir makine değil... :) reklamlara aldanıp bu tür makineleri almamak lazım...

      Sil
  3. Ben hiç bilmiyorum ama öğrenmek istiyorum.Umarım seninkinin de devamı da gelir canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. MALESEF BÖYLE OLUYOR SATANA KADAR İŞLERİ.

    YanıtlaSil