18 Ocak 2014 Cumartesi

YOKSA SİZ KAHVE TELVESİNİ ATIYOR MUSUNUZ?

Güneşli, güllük ve gülistanlık bir cumartesi gününden herkese merhabalar... :)

Bir çoğunuzun bildiği üzere ben cilt bakımıma çok özen gösteririm ama öyle kimyasal, içinde ne olduğu belli olmayan ürünlerden çok doğal, yiyebildiğim ürünler ile bakım yapmayı tercih ediyorum. :) O sebepten bugün sizlerle paylaşacağım maske başlıktan da anladığınız üzere Türk kahvesi telvesinden....

kahve, doğadan gelen sağlık, doğal tedavi yöntemleri, maske, güzellik, güzellik tiyoları, bakım, cilt bakımı


Büyük bir keyifle içtiğimiz türk kahvesinin telvesinin ciltte faydalarını biliyor musunuz ? Pürüzsüz ve capcanlı bir cilt için kahve telvesinden daha ideali yok.. Vaktiniz varsa kahve telvesini yüzünüze masaj yapar gibi sürün. Ve kuruyana kadar bekletin.

Bitkisel tedavilerle cilt güzelliği için çalışan uzmanlar yıllardır cilt bakım ürünlerinizin bir kısmını evde yapın diyor... Malum Şeker bir çoğumuzun bildiği üzere en iyi peeling yöntemlerine bir örnektir. Diğer kozmetiklerden farkı yok. Hatta daha bile sağlıklı. Aynı kural Türk kahvesi telvesi için de geçerli. Kahvenizi için ama, kesinlikle fincanın dibinde kalan telveyi dökmeyin. Vaktiniz varsa o telveyi yüzünüze masaj yapar gibi sürün. Ve kuruyana kadar bekletin.


kahve, doğadan gelen sağlık, doğal tedavi yöntemleri, maske, güzellik, güzellik tiyoları, bakım, cilt bakımı

Eğer cildiniz çok kuruysa parmağınızı zeytin yağına batırıp ondan sonra telveyi yüzünüze uygulayın. Kan dolaşımını hızlandıran, ciltteki pürüzleri alan bu formülü uygularken zeytinyağı yerine gül suyu veya maden suyundan da yardım alabilirsiniz. Amaç burada kahvenin yüzünüzde eşit şekilde dağılımını sağlamak.

Kahveyi bir cam üzerinde gezdirir gibi nazik şekilde yüzünüzde çokta bastırmadan gezdirin. Uygulama bittiğinde yüzünüzde bekletmeden hemen yıkayın.

Sonra sonucu zaten kendiniz göreceksiniz... Cildiniz öyle güzel parlıyor ki insan böyle bir cilde fondöten dahi sürmeye çekinip bir pudra sürüp dışarı çıkmak isteyecek... :) Ki zaten öyle fazla fondöten de sürmeyin ki gözenekleri kapatıp cildinizin nefes almasını engellemeyin. 

Yapacak olanlara kolay gelsin der ve ben kaçarım malum hava çok güzel bu güzel havayı değerlendirmek lazım :)

Hoşça kalın.

15 yorum:

  1. gözünü sevdiğim kahve,cildim için de imdada yetişecek desenize :)
    bu faydalı bilgi için çok teşekkür ederim,sevgiler

    minik

    YanıtlaSil
  2. Naomi Campell tüm vücuduna uyguluyor. O selülütsiz bacakları spordan sonra buna borçlu olduğunu söylemiş.

    YanıtlaSil
  3. ben de telveyi sürerim yüzüme,çok faydasını gördüm..ama çok komik görünüyorum sürdüğümde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet malesef öyle maskeler sürülünce komik gösteriyor ama yıkayınca gördüğün sonuç her şeyi unutturuyor :)

      Sil
  4. ama fazlası zararlı her şeyin en idealini yapmak zorundayız...

    YanıtlaSil
  5. Hmm ılgıncmıs. ben eger elım camasır suyu kokmuşsa o nahoş kokunun gıtmesı ıcın kahveyı pısırmeden once ellerime surerım. Cılt bakım da ılgınc geldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. khve telvesinin cilt soyucu özelliği var o sebepten en güzel peeling yöntemlerinden biri...

      Sil
  6. fırsat bulduğumda yapıyorum ve cidden çok iyi geliyor.ne güzel ve faydalı bir yazı olmuş.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. kahve içmek için bir bahanem daha oldu desen :)) teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) öylemi ne güzel o zaman... Rica ederim bildiğim şeyleri paylaşmasını seviyorum.

      Sil
  8. Günlük kahve içtiğimden oldukça pratik bir maske olacak,teşekkürler,selamlar:)

    YanıtlaSil