13 Ocak 2014 Pazartesi

Nescafee Classıc ve Nestle Cofee-Mate İkilisi Hakkındaki Düşüncem

Fikri mühim'i sanırım duymayanız vede ne işe yaradığını bilmeyeniz yoktur diye düşündüğüm için ben direk olarak yeni kampanyasından söz edeceğim....

Fikri mühimin yeni kampanyası Nescafee classıc ve Nestle cofee-mate ikilisi idi... Bu markalar zaten benim kullandığım ikili olduğu için yabancı değilim... Kahve içmeyi severim ama öyle her zamanda kahve tüketmem kahve içtiğim iki an vardır ya arkadaşlar ile sohbet ederken yada kitap okurken içimi ısıtmak ve dilimin kurumasını engellemek için kahve eşiliğinde kitabımı okurum :) Ki bence en güzel anlardan biridir sakin sessiz bir ortamda kahveni yudumlayarak kitap okuma anı...

Bana gelen pakette iki tane kutu vardı biri kendimin içmesi için diğeri ise dostlarımıza ve arkadaşlarımıza ikram etmek için...

Tokideki sesin Nescafee Classıc ve Nestle Cofee-Mate İkilisi Hakkındaki Düşüncesi

Havaların soğukluğu sebebi ile artık arkadaşlar ile dışarıda değilde evlerde buluşuyoruz. Genelliklede sabah çocukları okula bıraktıktan sonra bir arkadaşın evine gidip kahvaltı daha sonra kahve eşliğinde sohbetler ediyoruz...

Fikri mühim paketim elime ulaşınca kahve paketlerini görünce ''tamda şuaralar en çok tükettiğim şey'' diyerek sevindim :) 

Bir sabah arkadaşları bana kahvaltıya çağırdım... Güzel bir kahvaltıdan sonra onlara, ''arkadaşlar kahve yapıyorum'' dedim ve #ayrılmazikili adı aldın da gelen nescafee classıc ve nestle cofee-mate paketi ile birer kahve yaptım... 

Tokideki sesin Nescafee Classıc ve Nestle Cofee-Mate İkilisi Hakkındaki Düşüncesi

Eeee kahve çok güzel birde sohbet olunca o kahvenin tadını düşünün artık :))

Teşekkürler fikriMühim...

4 yorum:

  1. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoşgeldin beğenmene sevindim :) teşekkürler...
      tamam şimdi geliyorum :)

      Sil
  2. Afiyet olsun muhabettiniz daim olsun :)

    YanıtlaSil