20 Ocak 2014 Pazartesi

ORGANİZER KALEMLİK

Haftanın ilk gününden herkese cümleten selamun aleykum....

Bu gün sizlere yine bir değerlendirme çalışması paylaşıp kaçacağım... Şuaralar biraz meşgulüm bir yandan örgü işleri devam etmekte diğer yandan da önümüzdeki pazar günü babamgil gelecek onlar için hazırlık yapmaktayım. :)

Neyse ilerleyen zamanlarda babam ile ilgilide bir post hazırlarım diye düşündüğüm için bu konuyu şimdilik burada kapatıyorum...

İsterseniz şimdi esas konu olan değerlendirmeye dönelim... Da da dammm şimdi karşınızda benim küçük kitap rafım ile birlikte evimin bir köşesiii....

TASARIM, DIY, değerlendirmeler, eskiyi değerlendir, KALEMLİK, TOKİDEKİ SESİN EVİNDEN, ev dekarosyanu, kendin yap

Eee burada değerlendirme olan ne diye sorduğunuzu duyar gibiyim :)

Değerlendirme olan şey, alttaki resimlerde de gördüğünüz gibi bir tane ozon şişesi vede meyve suyu kutusunu kestim biçtim ve sonra yapışkanlı folyo ile kaplayıp organizatör bir kalemlik elde ettim... :)


TASARIM, DIY, değerlendirmeler, eskiyi değerlendir, KALEMLİK, TOKİDEKİ SESİN EVİNDEN, ev dekarosyanu, kendin yap

Vee benim kitaplarımın bir kösesinde kalemlerimi vede notlarımı koyduğum işlevsel, güzel bir kalemliğim oldu... Tabi birde o kalemliğin malzemelerin atık maddeden olması bir başka güzel duygu benim için :)

Diğer değerlendirme çalışmalarıma buradan bakabilirsiniz...

hoşça kalın.

6 yorum:

  1. İştee buuuu :) En pratik ve en az maliyetli kalemlik..Eline sağlık canım ne güzel değerlendirmişsin..
    Yalnız çamaşır sulu kabı epey bir yıkamışsındır diye düşünüyorum :)) sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) evet öyle oldu :))
      sevgiler benden sana olsun...

      Sil
  2. aleyküm selam canım ellerine sağlık çok güzel bir fikir:)

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum geri dönüşümlere.ellerine sağlık şirin olmuş...

    YanıtlaSil