2 Ocak 2014 Perşembe

BİR SOFRA

Günaydınlarrr!... Yılın ilk postunu geçen seneden kalma bir sofra postu ile başlamak istiyorum :)


tokideki sesin sofra süslemesi

Vee bir akşam vakti, çocukları uyuttuktan sonra gecenin geç saatinde karnımız açıkınca atıştırmak için hazırladığım sofra :) aslında bu sofrayı birazda o gün aldığım gold rengi yeni peçetelerimi kullanmak için bu şekilde özenle hazırlamıştım :)

Bu arada bana mailler geliyor ki ''tokideki ses sanırım tokide oturuyorsun eğer sizin içinde bir mazuru olmazsa ev postu vede tokide yaşamın güzel vede çirkin yanlarını anlatan postlar hazırlar mısın?'' diye... Aslında bu şekilde postlar hazırlamak benimde sürekli aklımda var ama bir türlü fırsat bulup hazırlayamadım... Çünkü şuanda paylaşmam gereken o kadar çok konular var ki  inanın sizlere anlatamam. :)

Ama ben her zaman yaptığım gibi yine resim arşivime bakıp hangi konuyu paylaşacağıma resimleri görünce karar veriyorum :) o sebepten bazı postları sürekli ertelemek zorunda kalıyorum... En yakın zamanda ev postlarımda gelecek inşallah beklemede kalın...

Diğer kombin postlarım için buraya

sofra postlarım için ise, sizleri buraya alayım... :)

Hoşça kalın...

12 yorum:

  1. kombinin sofran ve benim için önemli olan peçetelerin çok güzel
    ev postlarını heyecanla bekliyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) inşallah en yakın zamanda gelecek...

      Sil
  2. Kombinini cok begendim gerekten hoş olmuşsun.peçetelerinde çok guzlmş sanirm migrostan aldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) yok migrostan değil A101 de aldım :)

      Sil
  3. Eteğin çok güzelmiş, deri detay hastasıyım ben de :)
    TOKİ deyim ben de çok eğlenceli olur paylaşımlar bence de :) Mesela bizde çitler yapılmadan önce bahçede atlar, inekler, koyunlar..... otluyordu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) yok bizde o şekilde bir durum olmadı ama tabiki eğlenceli yanları da yok değil :)

      Sil
  4. sofran ve sen süpersin
    bir peçete sever olarak peçetene bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Etek çok hoşmuş canım :)
    Öpüyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ): bende seni öpüyorum...

      Sil
  6. çok yakışmış güle güle kullaaaannnnnnnnn!

    YanıtlaSil