14 Ocak 2014 Salı

KAZAK SÜSLEDİM

Bir yenileme projesi ile yine karşınızdayım.... Bu seferki de uzun, sade, yün bir kazağı süsledim :) Bakınız alttaki resimde üzerimdeki halini görüyorsunuz nasıl olmuş mu?...


TASARIM, DIY, eskiyi değerlendir, değerlendirmeler, kazak yenilemece, kendin yap, kombin, tesettür kombini, EŞARP, örgü

İlk halini resmini de çekmiştim ama o resmi bulamadım sanırım yanlışlıkla silinmiş o sebepten ilk hali yok aslında gerekte yok :) Çünkü yaptığım şeyler zaten belli önce bir kolundan daire çizdim daha sonra o daireyi bir makas yardımı ile kesip,  pencere oluşturdum... Sonra o pencerenin uçlarını bir tığ ve beyaz simli ip ile geçtim... Daha sonra yaka kısmına da aynı şekilde tığ ve iple geçerek koluna uyum sağladım...

Ve böylece sade düz kazağım sanki yeni alınmış gibi tasarım bir kazak oldu :)) Ben çok beğenerek kullanıyorum... Daha yakından görünüşü de bu şekilde...

TASARIM, DIY, eskiyi değerlendir, değerlendirmeler, kazak yenilemece, kendin yap, kombin, tesettür kombini, EŞARP, örgü

Şaldan yaptığım tunik modeli görmek için tık tık

Hoşça kalın...

12 yorum:

  1. valla kol detayına bayıldım. Çok iyi ve estetik bir fikir. ellerine sağlık güzel günlerde kullan inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Sevmediğin bir kazağı sever hale getirmişsin :)
    Ne güzel ...
    Güle güle giy diyeceğim ama zaten giyiyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle giyiyorum :) ayrıcada teşekkürler...

      Sil
  3. ellerinize sağlık, ne kadar hoş olmuş. Kazağın rengi de size çok yakışmış!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Değişik bir çalışma olmuş bence, süsler değiştirmeler bizleri cezbediyor ne yapalım, bence gayet güzel olmuş, elinize sağlık. Şaldan yaptığınız tüniğe de bakacağım, merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet malesef öyle biz bayanlar süsü çok seviyoruz :)

      Sil
  5. ellerine sağlık.. bayılıyorum böyle marifetli kadınlara ben ya..

    YanıtlaSil
  6. gayet şık olmuş ellerine sağlık ve güle güle kullan.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) sevgiler benden sana olsun...

      Sil