17 Eylül 2013 Salı

TOKİDEKİ SESİN EVİNDEN HAVADİSLER

İyi akşamlar sevgili okurlar, bugün normalde hiç yapmadığım bir şey yapıp anı sizler ile paylaşmak istiyorum...

GALATASARAY MAÇI
Resim oğlu şumun amcasının facebook sayfasından alıntıdır şuanda çekilmiş bir resim değildir.

Şuanda galatasarayın şampuanlar liginin grup maçı var. Bizim fanatiklerde durum ise şu şekilde, küçük fanatik maçı beklerken daha fazla dayanamayıp koltuğun üzerinde otururken oturduğu yerde uyudu kaldı :) Ama büyük fanatikler ise hiç öyle uyuyacak göz yoktu :) tabiri caizse dört göz ile maçı beklediler. Özellikle Emir'in bir halini görseydiniz gülmekten çatlardınız :) resmen çocuk maçın başlaması için saniyeleri saydı :) 

Şuanda ikisi de ekranın karşısında pür dikkatli şekilde maça odaklanmış durumdalar... Hatta arada kendi aralarında maç hakkında yorum yaparken bazen biran öylece sessizce kalıp daha sonra 'yapma yaa... hadi yaa... neden gol atamıyoruz ya...' gibi bağırarak sözler söylüyorlar...Daha sonra ise başka alakasız başka yorumu yapıyorlar :) Yani anlayacağınız ne konuştuklarının dahi farkında değiller...

Ben ise şuanda masanın üzerinde lap topumu almış bir yandan sessiz sessiz onları izliyorum bir yandan da bir şeyler yazmaya çalışıyorum :)

Bizim evde şuanda son havadisler bu şekilde, onlar maçı ben ise onları izliyorum:) Sizin evde durumlar nasıl?...

Hoşça kalın...

12 yorum:

  1. kucuk fanatikgin uyuyakalmasina cok guldum. bizim evde tv yok. buyugu uyuttum esim calisiyor ben de kucugu ayagimda sallarken telden yazdiginizi okuyorun. cok monoton degil mi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence sizdeki durum monotonluktan çok sakınlik gibi gözüküyor :) Bazen o şekilde sessiz bir evde olmayı özlüyorum :))

      Sil
  2. kucuk fanatikgin uyuyakalmasina cok guldum. bizim evde tv yok. buyugu uyuttum esim calisiyor ben de kucugu ayagimda sallarken telden yazdiginizi okuyorun. cok monoton degil mi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bazen monotonlukta insanın hoşuna giden bir durum :) arada gerekiyor...

      Sil
  3. Seksenler - maç arasında kumanda trafiği var bizde de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sizdeki durumda gerçekten de çok komikmiş... Allahdan benim o gün izlediği bir film yada dizi yoktu :)

      Sil
  4. bizim ev çok sessiz..bir bebeğimiz olsa çok güzel olurdu :)inşallah en kısa zamanda evimizi şenlendirecek bi bebek haberi alırız...bu aradda banada beklerimm sağlıcakla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah alırsınız canım Allah isteyen herkese evlat versin zaten onlar olmasa hayatımızda renkli birşey olmazdı :) Onların hayatımızın tuzu ve şekeri... tamam canım gelirim.

      Sil
  5. Bızde bırımız bır televızyonda maç digerimiz yanı ben gunesı beklerken dızısını syrederken hungur hungur aglıyodum bayılıyorum o dızye ama cok duygusal :( Maç seyretmeyı severım aslında aama fenerbahçeli oldugumdan galatsry macı seyretmek ıstemedım :) sevgiler canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlaşılan sizdeki durumda bizm eve benziyor sadece tek fark sen televizyon izliyorsun ben bilgisayardan bloğumu yazıyordum :) zaten bloğumu yazdıktan sonra macın son 20 dakikasını bende izledim ama bence çok kötü bir maç oldu 6 gol yemek bizimkileri resmen yıktı....

      Sil
  6. bizde durumlar sakin.kızım içerde odasında soru çözüyor oğlum haftalık izinli bilgisayar seansında:) bende uzun ara verdiğim blog dostlarımın kapısını çalıyorum sırayla(geç olsa da)keyfiniz daim olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım seninde keyfin daim olsun...

      Sil