20 Eylül 2013 Cuma

KIYAMET GÜNÜ BİR İSPANYOL FİLMİ

Hayırlı cumalar sevgili arkadaşlar hafta sonuna girmeden önce sizlere çok güzel ve ailecek izlenebileceğiniz bir filmi paylaşmak istiyorum. Çünkü hafta sonları özellikle havaların soğuması ile birlikte akşamları genellikle evde fazla zaman geçirdiğimiz için film izleme zamanlarımız bol bol oluyor. Eğer ki öyle bir hafta sonu geçirecek olursanız benim bu önerdiğim filmi kesinlikle izlemenizi tavsiye derim.
KIYAMET GÜNÜ BİR İSPANYOL FİLMİ
Filmin ismi kıyamet günü... Film hakkında bilgi vermek gerekirse, Kıyamet günü felaket ve dram ağırlıklı İspanyol filimi... Bu filmin konusu Hint okyanusu depremi ve tsunami sırasında Taylantta tatilde bulunan bir ailenin yaşadığı gerçek olayları anlatan bir film. Film özellikle yaşanmış bir olayı anlatması insanda bir başka merak arzusu uyandırıyor.

Filmi sizlere uzun uzun anlatmak istemiyorum çünkü sizler kendiniz izleyin ve o anı film ile birlikte yaşayın istiyorum... Özellikle bu filmi çocuklarınız ile birlikte izleyin çünkü filmde kardeş dayanışması vede felaketleri anlattığı için çocuklar o filmi izlerken birbirlerine bir başka güzel sarılıp öyle bir şey yaşamadıkları için de Allah'a şükredecekler...

İyi seyirler...

Hoşça kalın...

8 yorum:

  1. gerçek gibiydi çok etkilenmiştim ben güzel bir flm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle, zaten filmde gerçek konu olduğu içinde insan daha bir filme kapılıyor...

      Sil
  2. merhaba :)
    eN kısa zamaNda izLeNicekLer arasıNa aLıyorum buNu :)
    payLaşımıN içiN teşekkürLer caNım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım kesinlikle izle pişman olmayacağın bir film :)

      Sil
  3. cok güzel muhteşem bir lif bende izledim ALLAH kimseyi böyle zor bi duruma yaşatmasın izlerken cok üzüldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle canım çok acıklı vede zor bir gün ama sonu güzel bitti :)

      Sil
  4. filmi seyredenlerdeniz:)ve bende beğendim özellikle ailece seyredilmesi gereken güzel bir film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel sürükleyici bir filmdi :)

      Sil