16 Eylül 2013 Pazartesi

SON YAZ PİKNİĞİ

Merhaba sevgili okurlar, bugün okullar açıldı biz anneler için yoğun tempolu geçecek olan günler artık karşımızda :) Allah tüm annelere kolaylık versin... Tabiki çocuklara da zihin açıklığı, inşallah çok güzel vede verimli bir 2013-2014 eğitim ve öğretim yılı geçiririz.

Pazar günü son tatil günü olduğu için o günüde değerlendirmek amacıyla hep birlikte pikniğe gittik... Pikniğe gittiğimiz yer çok güzel bir baraj vede bol yeşilliklerin olduğu ferah bir yerdi... Bol bol eğlenip deşarj olduk :) 

tokideki sesin son yaz pikniği

 Özellikle benim kuzucuklar bol bol koşuşturup top oynadılar :) Birde normalde hiç olmadığı kadar iştahları açıktı. Sanırım temiz hava iştahlarını açtı :) ... Canlarım benim birbirlerine nasıl sıkı sıkı sarılmışlar inşallah hiçbir zaman ayrılmazsınız tüm hayatımız boyu hep böyle birbirinizi çok seversiniz...

tokideki sesin son yaz pikniği

Amaaa ben onları kıskandım :) benim kardeşlerin yanımda yok ben kime sarılacağım şimdi :(derken kocişko 'sende bana sarıl' dedi... :)

tokideki sesin son yaz pikniği

Pek beceremesem de mangaldaki etleri pişirmeye çalıştığım anlardan :) Bu işi koçişko çok iyi yapıyor gerçi ilk etleri biraz yaktı ama, neyse artık :))

tokideki sesin son yaz pikniği

Vee akşam güneş batarken oğluşum güneşin batışını izleyerek anne bak kaç renk var diye renk saydığı o anlardan bir kare...

tokideki sesin son yaz pikniği

Hımmm birde bu tokideki ses boş durmadı kendine yeni bir uğraş olarak youtebe de girdi :) Şimdi de sizlere o anlarımızda çektiğim bir videoyu paylaşmak istiyorum... Ufak bir uyarı videoyu izlemeden önce bilgisayarınızın sesini biraz kısın çünkü orada cırtlak bir ses var o ses kulaklarınızı tırmalamasın ha ha haaa o ses benim oluyor da...

İyi seyirler...




Hoşça kalın.

6 yorum:

  1. oh oh süpersiniz.Afiyetler olsun.Ankaranın neresi burası?Sincan tarafımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) evet sincan yenikent tarafı ayaş yolu üzerinde bir yer.

      Sil
  2. Maşallah ne güzel oynuyorlar :) Aslen Ankara'lı mısınız merak ettim manzaranız da güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, evet Ankaralıyız gerçi ben Konyalıyım :) ama çocuklarım ve eşim aslen Ankaralı...

      Sil