23 Eylül 2013 Pazartesi

KıRTASİYE VE KİTAPLAR İLE HAŞIR NEŞİR OLMAK :)

Haftanın ilk gününden herkese mutlu haftalar, İnşallah bir haftanız huzur ve mutluluk içinde geçer...

Ben sizlere geçen cumartesi ve pazar neler yaptığımdan bahsetmek istiyorum. Bu hafta sonu genellikle çocuklar ile birlikte sürekli onların ihtiyaç listelerini tamamlamak için alış verişlere çıkıldı ve daha sonra defterleri ve kitapları tek tek seffaf kap ile kaplandı sonra alınan eşyaların üzerine tek tek etiketler yapıştırılıp ayrıldı... Alttaki resimde tüm malzemelerin evin içine boşaltılmış hali :)

tokideki sesin kitapları

Bu şekilde tüm malzemeler salonun ortasına boşaltılıp etiketlendi... 

Alttakiler ise Emir'in kitap ve defterleri onlarda tek tek kaplanıp etiketlendi...

tokideki sesin kitapları

Tüm bu işleri yaparken benim başım kel mi diyerek kendime de yeni kitaplar aldım :) bunlarda benim yeni aldığım kitaplar ilk fırsatta okumaya başlayacağım sizlerin içinde okuduğunuz kitap var mı?.. Sizce ilk hangisinden başlayayım?..

tokideki sesin kitapları

Bizde bir hafta sonuda bu şekilde kitap alışverişi ve onları kaplayıp etiketleme ile geçti... Sizler hafta sonu neler yaptınız?...

Hoşça kalın.

14 yorum:

  1. güle güle kullansınlar inşallah
    senin içinde yorucu ama zevkli bir haftasonu olmuştur heralde

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım.iyi günlerde kullansın çocuklar.bizde de geçen hafta vardı aynı telaş.bitirdik çok şükür sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım sizde güle güle kullanın :)sevgiler benden sana olsun...

      Sil
  3. güle güle kullansınlar :)
    Allah zihin açıklığı versin

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullansınlar.Allah üniversite alışverişlerini de yapmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  5. aynı manzaralar bizde de vardı geçen hafta, ne zormuş kitap kaplamak unutmuşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet hakikaten unutmuşuz ama bence iyide oldu çocuklarımız sayesinde unuttuğumuz şeyleri tekrar hatırlıyoruz :))

      Sil
  6. valla bizde aynı şeyleri yaptık sayılır:) sadece ciltlemek yerine bu kez şeffaf kablardan aldım azıcık rahat ettim:)güle güle kullansınlar.başarılar diliyorum kuzulara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım inşallah, Allah tüm evlatlarımıza zihin açıklığı verir inşallah....

      Sil
  7. bence sefillerden başla

    YanıtlaSil