23 Mayıs 2012 Çarşamba

tokideki Sultan'nın günleri

Selamun Aleykum sevgili bloggerler, 
öncelikle mübarek üç aylarınız hayırlı olsun. Bol dualı ve ibadetli geçmesi dileğiyle, ben dün ve bugün Allah'ın izni ile oruç tutuyorum. Eşim cuma namazında hocanın vaazında
'her kim üç aylarda 1. gün oruç tutarsa 3 yıl, 2. gün oruç tutarsa 2yıl, 3 gün oruç tutarsa 1 yıl oruç tutmuş kadar sevabı olur.Eğerki 3 gün oruç tutarsa 6yıl oruç tutmuş gibi sevap kazanır' 

diye bir hadisi şerif okumuş. Bizimkide bundan çok etkilenmiş bana: ''Gel beraber oruç tutalım'' dedi. Bende tamam canım deyip, Allah'ın izni ile 2 gündür orucuz Allah bizleri o sevaplara nail eylesin.  AMİN.

Ben bugün size hayatımdan kısaca özetler sunmak istiyorum. Birazcık karışık olabilir, ne yapayım bugünde benim canım bol resimli karışık bir post hazırlamak istedi ^_^


Efemin su çiçeğindeki son hali; canım kuzum son 3-4 gündür biraz huysuzluğu üzerinde. Sanırım su çiçeği yüzünden kaşınıyor; ama ben kaşıtmadığım için iyice huysuzlanıyor:(


Tabi ki bu huysuzluğunu, abisi kreşten geldikten sonra şımarıklığa vuruyorlar. Devamlı şekilde bir yerleri dağıtıyorlar, bende sürekli onların peşinde bir toplama halindeyim.


Evi badana yapmak için aldığım boyaları ancak pazar günü kullanabildik:) eee havaların kötülüğü, Efenin hastalığı derken sürekli erteledik; ama benimde içim daraldı en sonunda 'yapacaksanız yapın yoksa, sen işte iken ben yapacağım' dedim de o yüzden yaptılar. Ne yapsın adamcağız biliyor bende biraz delilik var bir şey kafama taktıysam illaki olacak, onun olması için elimden geleni yaparım, oda bunu bildiği için kardeşi ile birlikte kolları sıvadılar badanamı yaptılar. :))



İki gündür orucum dedimya benimde tatlı kırizim tavan yapmış durumda; dün oruçken canım bir tatlı çekti anlatamam.... Dedim ya bende bir tuhaflık var diye, normalde insanlar ya susar yada acıkır demi; ama ben yok illaki bir değişiklik yapacağım ya benim canımda tatlı çekti. Bende daha önceden netten gördüğüm ve sonra denerim dediğim tatlıyı yapıverdim. Ama bu tatlı bir gece buzdolabın da  beklemesi lazımmış. Bende bu tatlıyı yapıp buzdolabına koydum. İftar için ise, kendime un helvası kavurdum. Her ne kadar eşim bu helva benim helvam mı? benim helva mı ölmeden kavurdun gibi soğuk espiriler yapsa da benim iştahımı kapatamadı:)) afiyetle yedim. Yaptığım tatlıyı ise şimdiden buzdolabından çıkarıp ters çevirerek bor camdan çıkarıp servis tabağına koydum. Şimdi akşamı dört gözle bekliyorum. Akşam olsa da ezanlar okunsa da ben tatlıyı yiyebilsem:))

Başta size söylediğim gibi biraz karışık bir post oldu. Sanırım oruç kafama vurdu:)) 
ben daha fazla kendimi yormadan istiharata çekiliyorum. Malüm daha akşama çok var. Ara ara gelip size ses verip giderim. Tekrar görüşmek dileği ile...

12 yorum:

  1. Allah kabul etsin orucunu canım .Miniğine de geçmiş olsun diyorum.Çabucak iyileşir inş:)

    YanıtlaSil
  2. aleyküm selam canım.. bereketiyle gelsin inşallah 3 aylar.. allahta oruçlarını kabul etsin.. su çiçeği kaşıntısı fenadır ya.. çocuğum eziyet çekiyordur resmen.. inşallah çabucak atlatır..

    YanıtlaSil
  3. canım benim Rabbim orucunu kabul etsin...Efenin çiçekleri sarmış etrafını ahh çok kaşınır yaa neyapsın çocuk...bi de şu tatlıyı merak ettim tarifini yazsaydın keşke neyse önce tadına bi bak demi......

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin orucunu, miniğe de çoook geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  5. üç ayları ne güzel değerlendirmeye başlamışsın allah kabul etsin.. oğluşunada çok geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
  6. Allah kabul etsin...
    Su çiçeği için geçmiş olsun...
    boya için hayırlı olsun, güle güle oturun...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin, bu arada benim oğlumda 15 gün önce geçirdi alerji şurubu ve kaşıntı önleyici kremler iyi geliyori kaşıntıyı azaltıyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    Sizin ve tüm müslüman aleminin mubarek 3 aylarımız,yapılan dualar ve orucunuz kabul olsun.
    Ufaklığa da geçmiş olsun dileklerimle şifalar diliyorum.
    Duvarların boyalarını da güle güle kullanın.
    Bu arada tatlılar için de afiyet olsun:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Allah kabul etsin oruçun için, geçmiş olsun oğluşun için...
    Yarın kandil şimdiden mübarek olsun diyorum....
    Canım Hayırlara vesile olur inşlalah...

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar hepinizeiyi dilekleriniz için teşekkür ederim Allah razı olsun::)

    YanıtlaSil
  11. Allah üç ayların lütuflarından bizlerede göstersin inşaallah. İbadetlerimiz kabul olsun.Bugünleri layıkıyla geçirmeyi nasip eder inşaallah...

    YanıtlaSil
  12. canım yaa...ne güzel yapmışsın vallahi,,Allah kabul eylesin..
    bu arada evinin badanasınıda erkenden aradan çıkartmışsın ,,ne mutlu sana:)
    oğluşun nasıl oldu ,,iyileştimi canım..fena kaşınır o yaa,,kıyamamm ,,
    öpüyorum sevgiler..:)

    YanıtlaSil