11 Mayıs 2012 Cuma

BERLİN KAPLANI

Bizim normalde film izleme günlerimiz cumartesi günleridir ama 3-4 haftadır fırsatını bulup oturup ailecek güzel bir film izleyememiştik. O sebepten,  dünde hazır eşim eve erken gelince akşam yemeğinden sonra oturup ailecek film izlemeye karar verdik ama bu sefer öyle korku filmi olmasın çocuklarla birlikte izleyebileceğimiz komedi olsun diye kararlaştırdık.

Film seçimini ise her zaman ki gibi ben yaptım. Benim daha önceden magazin programlarından duyduğum berlin kaplanını merak ediyordum. Nasıl duyduğuma da kısaca değinmek istiyorum. Ferdi Tayfur'un iddiasına göre berlin kaplanını kendinin yazdığını Ata Demirer ondan çaldığını iddia ediyordu. Bu sebepten Ata Demirer'i  dava etmiş....... miş muş miş içeriği biraz uzun ama şimdi onu anlatıp zaman harcamak istemiyorum. 

Film tür olarak her ne kadar komedi yazsa da bence romantik komediydi. Filmden kısaca bahsedecek olursam film,  Berlin ile Türkiye de  geçiyor. Başrol oyuncusu olan Ata Demirer Berlin de boxculukla geçimini sağlıyor. Boxculuk yaparken bir şeyler ters gidiyor ve borçlanıyor o sebepten de başını belaya sokuyor. Diğer taraftan ise Türkiye de amcasının bir pansiyonunu ölmüş babası hatrına yarısını onun üzerine yaptığı ortaya çıkıyor. O sebepten enişte Berline onu almaya gidiyor ve Türkiye ye alıp geliyor. Sırf onun gözünü boyayarak imza attırıp pansiyonu satmak için, Türkiye'ye gelen boxcu  Türkiye de çok romantik anlar yaşıyor. Orada ki kişilerle aralarında gizli bir bağ oluşuyor. Ayrıca bir kıza da aşık oluyor, film bu şekilde ilerliyor.

Film bizim ailecek, çok hoşumuza gitti izlerken çok zevk aldık yeri geldi güldük, yeri geldi duygulandık. Eğer ki aranızda halen izlemeyen kişiler  varsa kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

Veeee sonuç olarak ise ailecek çoluklu çocuklu bol komedili hemde duygulu bir film izlemek isterseniz BERLİN KAPLANINA bir bakın derim. :))


Hepinize Hayırlı Cumalar.

8 yorum:

  1. izlenecekler listesine aldım... Ailecek izlenecek komedi bulmak günden güne zorlaşıyor. Küfür etmeyi komedi sananlar çoğaldıkça... paylaşım için sağol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın canım malesef günümüzde öyle komedi denince hemen bir küfür koyuyorlar araya
      rica ederim:)

      Sil
  2. Ata'dan pek hoşlanmıyorum. İzlemem sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atadan bende pek hoşlanmıyordum canım enson eyvah eyvahı izledim ve hiç zevk almamıştım ama bu gerçektende başarılı olmuş peşin hükümlü olmamak lazım

      Sil
    2. Ah işte şu ön yargılarımızı bir kaldıra bilsek. :)

      Sil
  3. Bizde Berlin Kaplanı'nı ailecek seyretmiştik ve çok hoşumuza gitmişti. İnsanı yormayan bir film ve baştan sona kadar akıyor.İyi de bir finali var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle canım özellkle finalinde ki o duygusal sahne bizim çok hoşumuza gitti

      Sil
  4. Biz de eski gurbetcilerdeniz sanirim filmde o gunleri hatirlacak seylere rastlarim. bu gece izlemeyi dusunuyorum tavsiyen uzerine. sagol canim

    YanıtlaSil