14 Mayıs 2012 Pazartesi

DUYGUSAL OĞLUM :)

İyi akşamlar sevgili dostlar, 
hepinizin geçmiş anneler günü kutlu olsun, ben önceleri anneler gününden kaçtığımı bu postumda anlatmıştım. Ama artık kaçmıyorum benim iki tane olan kuzucuklarım beni anneler gününü sevmeme neden oldular. Canım kuzucuklarım anneler günü için öyle heycanlıydılar ki anlatamam benim büyük olan Emir kreşte öğretmeninin öğretmesi ile bana kartonlardan bir anneler günü tebrik kartı yapmış. Cuma günü okul tatil olduğu için öğretmeni vermiş bunu annenize anneler günü verin diye ama benim kuzucuğum öyle heycanlıydı ki dayanamayıp cuma günü akşam verdi:))

Pazar günü ise babamız anneler günü olduğu için yarım günlüğüne işe gitmek zorunda kaldı. İşten döndüğünde kapıyı çalar çalmaz, büyük 'anne sen gelme kapıya ben bakarım babamdır' diye hemen koşup kapıyı açtı sonra babasını apar topar yatak odasına götürdü. Ben tabi ki mutfaktan onları görüyorum:)) neyse benim bu romantik oğlum babasına baba annemi pikniğe götürelim o pikniği çok sever demiş eee havada kötü yağmur da yağdı babası olmaz oğlum hava kötü dediysede banane götürelim diye mızmızlanınca tamam demiş.

Eşim benim yanıma gelip hadi aşkım hazırlan da bugün dışarıda piknik yapalım dedi bende 'hayatım olmaz bak saat kaç oldu, hava kötü çocuklar hasta olur' filan dediysem de eşim hadi ama bak oğlun istiyor bugün onun dediği gibi yapalım dedi.:))

Bende akşam yemek için köfte yapmıştım onu evde kızartıp çay demleyip termosa koyup evde ne varsa  Allah ne verdiyse piknik sepetine koydum. Hava soğuk olduğu için montlarımızı filan giyinip gittik. Değişik güzel bir gün geçti canım kuzucuklarım piknik yerinden çiçekler toplayıp bana verdiler:)) beni o kadar çok mutlu ettiler ki anlatamam canım Emir'imin tüm bunları kendi başına düşünüp tasarlaması beni bir ayrı mutlu etti. 

Dediğim gibi o gün hiç hesapta olmadığı için apar topar gittik o yüzden yanımıza fotoğraf makinesini almayı unutmuşuz. O sebepten de o gün ile ilgili resimlerimiz yok:(( çok üzüldüm çünkü o gün ile ilgili fotoğraflar çekip ileride baktıkça sevinmek isterdim ama olmadı. Kısmet değilmiş artık seneye inşallah, benim bu duygulu oğlum büyüdükçe daha bir ince düşünür oldu. Ve bu beni çok mutlu ediyor canım kuzum iyi ki seni doğurmuşum iyi ki sen benim oğlumsun siz oldukça ben tüm günleri severim hiçbir günden kaçmam yeter ki siz benim yanımda olun bu sıcak yuva hiçbir zaman bozulmasın.

Bu resmide Emir şimdi çekti sırf buraya bir resim koymak istedim o da şimdi çekti:)) bakar mısınız oğlum bu fotoğraf çekme işini de bayağı ilerletti. Gün geçtikçe biraz daha büyüyor ve huyu değişiyor daha anlayışlı ve duygusal bir çocuk oluyor.

Hepinize öpücükler.

6 yorum:

  1. geçmiş anneler günün kutlu olsun canım sağlıklı evlatlarınla nice anneler günü olsun...

    YanıtlaSil
  2. sizin için bir ödülüm var eğer kabul edersenizhttp://neslininatolyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Oglunuza kocamannnn bir MASALLAH :) Bloguma Misafir oldugun icin tesekkür ederim canim izlemedesin :)(BLOGGER CAFEDEN :) www.nesliname.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Maaşallah ona nasılda annesine güzel şeyler düşünmüş bravo ona:)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu Blogger annelerden kesfettim. Benimkinede beklerim:)
    http://komirra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım ama izlemeye almamışsın:( bende şimdi senin bloğuna geliyorum misafir kabul edrmisin:)

      Sil