8 Mayıs 2012 Salı

KORKU


Korku, çoğu insanların ben hiç bir şeyden korkmam diyerek yaşamasına rağmen hayatında devamlı olarak bir şeylerden korkarak yaşarlar.

Örnek verecek olursak, kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkuyor.

Sevilmekten korkuyor, kendisini sevilmeye layık görmediği için.

Düşünmekten korkuyor, derinlere gitmekten korktuğu için.

Duygularını ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktuğu için.

Yaşlanmaktan korkuyor, gençliğinin kıymetini bilmediği için.

Unutulmaktan korkuyor, dünyaya kalıcı birşey bırakamadığı için.

Ölmekten korkuyor, yaşarken bir sürü hataları olduğunu bildiği için.

Veeee yaşamaktan korkuyor, bu hayatta kendisi için değilde başkalarına göre yaşadığı için.

Peki dostlar sizin bu hayatta yukarıda saydıklarımın dışında korkularınız var mı? Sakın yok demeyin inanmam herkesin bir korkusu vardır. Dökülün bakalım

NELERDEN KORKUYORSUNUZ?....


7 yorum:

  1. yüksekten acaip tırsarım ben.. bi de yalancı ikiyüzlü insanlardan yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar breh breh breh:)

    YanıtlaSil
  2. Sevdiklerimi kaybetmekten korkarım.

    YanıtlaSil
  3. merhaba bende sitenizi izlemeye aldım..
    Blogger annelerde eşleştik ama ne yapmamız gerektiğini ben tam anlayamadım

    YanıtlaSil
  4. Yazarken bile içim garip oluyor ama fareye karşı inanılmaz bir korkum var.Bu kadar korkmama rağmen ama hep karşıma çıkar :(

    YanıtlaSil
  5. paylaşım için sağol,güeldi. Bende çok yönlü bloger ödülün var canım

    YanıtlaSil
  6. bloğumu ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim :) bende seni izlemeye aldım görüşmek üzere. ayrıca bloğunun ismini çok beğendim.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba evet her insan korkar,bu gayet normal bir duygu.Ama korktukça korkularımızı daha da büyütürüz.Yaşlanmaktan korkuyoruz çünkü doya doya yaşayamıyoruz gençliğimizi.bize verilen bu değerli armağanın kıymetini bilmiyoruz.Ölmekten te yine aynı şekilde korkuyoruz dolu dolu yaşayamıyoruz çünkü.

    YanıtlaSil