20 Haziran 2015 Cumartesi

Sheinsiden Hediyeler

Sevgili arkadaşım Nebihan Akça'nın düzenlediği sponsor çekilişi ben kazandığımı öğrenince nasıl mutlu oldum anlatamam.  :D Firma yetkilisi ile de görüşüp 50 dolarlık hediye çekilişini alınca sheIn alış-veriş sitesinden kendim için bir tane iç çamaşırı, elbise ve tunik aldım.

Ben normalde öyle dış kıyafetleri internetten sipariş vermeyi pek sevmezdim. Alacağım ürünü önce bir dokunup, o kıyafetin enerjini almalıyım. Sonrada o ürünü denemeliyim ki sonra almaya karar vereyim. (Çünkü bir kıyafeti görünce çok beğenip. Ama deneyince hiç yakışmadığı günler oldu. Hatta bir kıyafeti uzaktan çokta beğenmeme rağmen yanımdaki arkadaş ve firmadaki yetkili kızın ısrarları ile denemem sonucu o kıyafetin bana ne kadar çok yakıştığını görüp, almışlığım çok olmuştur.)

 Hele ki birde bu alış-veriş sitesi bir yurt dışı sitesi olursa gözüm iyice korkar ve hiç internetten dış kıyafet alış-verişi yapmazdım. Ama bu çekiliş sayesinde ön yargılarım biraz dahi olsa yıkıldı. Çünkü sorunsuz şekilde siparişimler im elime ulaştı. Üstelik sipariş verdiğim kıyafetler tamda sitede gözüktüğü ve benimde hayal ettiğim gibi oldu.;)

Sheinsiden Hediyeler

Alış-veriş paketim elime ulaşır ulaşmaz hemen ilk aklıma gelen kombini halıya koyup, resmini çektim. Ama inşallah en kısa zamanda üzerime de giymek nasip olur da; sizlere üzerimdeki halini de paylaşırım. Tunik burada

Sheinsiden Hediyeler

Burada da uzun maksi elbiseyi kombinledim. Ben bu iki kıyafeti de en yakın zamanda giymek için can atıyorum. Bakalım nereye giderken giymek nasip olacak. bekleyeceğiz, göreceğiz :P

Hoşça kalın...

6 yorum:

  1. Tebrikler şansınız daim olsun güzel ve şık tercihler yapmışsınız sağlıkla giyin. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giy tercihler çok iyi, o gömleği ben de seviyorum ama basenden olmuyor bana bu aralar o tarz gomlekler :))

    YanıtlaSil
  3. iyi gunlerde kullanın cok hosmus:) sevgiler

    YanıtlaSil