14 Temmuz 2014 Pazartesi

ETEKTEN TUNİĞE DÖNÜŞ VE KOMBİN

Merhabalar!....

Ama ben bu dikiş işini gerçekten de çok sevdim :) Ne zaman kıyafet seçimi için gardolabımı açsam gözüm kendi diktiklerime gidiyor, diğerleri pek gözüme hitap etmiyor :) Aslında daha çok şeyler dikmek, değişim yapmak istiyorum, aklımda bir sürü fikirler var ama bazen dikiş işlerim hüsranla bittiği anlarda olduğu için pek göze alıp yapamıyorum... :(

Evet evet bazen cesaret edemediğim anlar oluyor ama yinede boş duramayıp dikiş makinesinin başına oturup kendi çapında bir şeyler dikip kullanıyorum...

Yine en güzel yaptığım vede yapınca zevk aldığım değerlendirme çalışması ile dikişi birlikte kullanarak kendime lacivert renkli, yaka ve kol kısımları beyaz halka ile örülmüş örgü ile süslenmiş bir tunik yaptım... :) Nasıl olmuş mu kızlar?...

değerlendirmeler, değişim, DİKİŞ, dikiş makinesi, eskiyi değerlendir, eteğin değişimi, kombin, süsleme, tesettür bloğu, tesettür kombini, tunik yenileme

Nasıl yaptığıma gelecek olursak, aslında çok basit... Önce az kullanılmış ama artık kullanılmak istenmeyen bir dar eteğim vardı. Önce onu alıp fermuarlarını yan dikişlerini söküp önüme aldım. Daha sonra kalıbını beğendiğim bir başka tuniğimi de onun üzerine koyup kol, boğaz oyuntusunu ayarlayıp kestim...

değerlendirmeler, değişim, DİKİŞ, dikiş makinesi, eskiyi değerlendir, eteğin değişimi, kombin, süsleme, tesettür bloğu, tesettür kombini, tunik yenileme


Kesme işlemlerini yaptıktan sonra makine ile yan dikişlerini diktim. Ama sonra baktım gözüme çok sade geldi başka bir şeyler daha yapmalı idim... Ama ya ne yapabilirdim?... Önce aklıma gelenleri üzerine koyup denedim ama hiç biri gözüme hitap etmedi. En sonunda aklıma burada da başka şekilde kullandığım örgü halkalar ile süslemek geldi ve hemen yaptım... :) Yapınca yine her zaman ki gibi kombin yapıp giydim..

değerlendirmeler, değişim, DİKİŞ, dikiş makinesi, eskiyi değerlendir, eteğin değişimi, kombin, süsleme, tesettür bloğu, tesettür kombini, tunik yenileme

Umarım sizlere de fikirler verir der ve ben kaçarım malum daha yemek hazırlamam gerekiyor... :)


Hoşça kalın..

5 yorum:

  1. Güle güle giyin çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Hayata geçememiş benim de böyle bir dönüştürme fikrim vardı.Sayenizde aklıma geldi :) İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, aklına gelmesine vesile olduysam ne mutlu bana :)

      Sil