11 Temmuz 2014 Cuma

9.YIL DÖNÜMÜMÜZÜ PEKMEZLİ UN HELVASI İLE KUTLADIK :)

Hayırlı cumalar arkadaşlar, dualarınızda bana da yer verin... 

Dün facebook sayfamda da paylaştığım üzere evlilik yıl dönümümüzdü... Ama yine geçen seneki gibi ramazan ayına denk geldiği için evlilik yıl dönümüzü kutlamadık erteledik. :(

Gün içinde çok düşündüm hiç olmazsa özel olarak bir masa hazırlayayım diye ama yok olmadı içimden hiiiç gelmedi. Sanırım bu işler öyle yapayım deyince olmuyormuş, içten gelen birşeymiş bunu iki senedir çok iyi anladım... Efendim... Yaşlılık mı dediniz?... Yok yok yaşlılıkla alakası yok tamamen ramazan ayı olduğu için, yoksa bu sene yine ben her zaman ki gibi tanışmadır, doğum günüdür hatta sevgililer gününe kadar boş geçmemiş kutlamış biriyim. :) O sebepten yaşlılıkla alakası yok... :)

Ama yinede ufaktan da olsa o gün için tatlı niyetine yaptığım un helvasını kalp şeklinde 9 tane yapıp daha sonrada üzerine bir tanede mum dikip servis yaptım... :) İllaki bir şey yapacağım ya o sebepten bu senede bu şekilde olsun diye aklıma o şekilde geldi bende hemencecik yaptım. :) Bakınız alttaki resimde görüyorsunuz...



Her ne kadar yemek sonunda helvayı masaya getirirken mumu yakıp ''evlilik yıl dönümüz ölmüş o sebepten bende onun helvasını yaptım'' gibi soğuk bir espiri yapmış olsamda güzel bir gündü...

Hani yazının başında demiştim ya kutlamak için içten gelmesi lazımmış bunu öğrendim diye bir başka şey daha öğrendim ki kutlamak için bir hediye almak yada masalar hazırlamak gerekmiyormuş... Sevdiceğim vede çocukların yanında olup huzurlu, mutlu güzel bir akşam geçirmek daha sonra eskileri yat etmekte çok güzel bir kutlama yöntemi imiş. O sebepten her ne kadar akşamın başlarında biraz moralim bozulsa da sonradan evimizdeki atmosferi görünce moral bozmayı bırakıp böyle güzel vede sıcak bir ailem olduğu için binlerce kez şükür ettim. :)

Kocişkomun benimle konuşurken kendi ayrı gözleri ayrı gülerek bana bakması beni izlemesi bana en büyük hediye... İyi ki seninle evlenmişim, iyi ki bundan tam 9 senE önce sana ''evet'' demişim.... SENİ ÇOOOK SEVİYORUM!...


Hım bu arada her ne kadar ilk başlarda un helvalı evlilik yıl dönümü diye dalga geçsem de çok lezzetli, pekmezli un helvası olmuş. Aslında tarifini vermek istiyordum ama daha sonrasında evlilik yıl dönümü postu olmasını istediğim için vazgeçtim ama inşallah boş bir anımda tarifini sizler ile paylaşırım. :)

2012 senesindeki evlilik yıl dönümü yazımı okumak için sizleri buraya beklerim...

Hoşça kalın.

12 yorum:

  1. nice mutlu uzun yıllarınız olsun birlikte. Genelde kutlama konularında iş bayanlara düşüyor, sen de güzel düşünmüşsün ve yine de boş geçmemişsin en iyisini yapmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, evet öyle boş değilde hiç olmazsa bu şekilde anı olarak kalsın istedim :)

      Sil
  2. ben ikinci yıldönümünüz sandım geçen senekini de kutlayamamıştık diyince tüh dedim şansa bak ilk evlilik yıldönümleri çok önemlidir ama sanırım uzun zamandır evlisiniz o yüzden bence önemli olan o günü birlikte geçirmek, sevginin, aşkın hala devam ettiğini bilmektir, yoksa masa, hediye, süs püs eğlencelik insanı anlık keyiflendirici oyalayıcı şeyler ama tabi her insanın ilkleri özeldir ilk evlilik yıldönümüzde benimde içim oldukça buruktu ama yinede kutlamak istemiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım geçen senede ramazan ayına denk geldi o sebpten dedim :) yoksa diğer yılları hep kutladık :)
      Evet öyle her şeyin ilki güzeldir... Ya öylemi neden içiniz buruktu?

      Sil
  3. Insanin gozlerinin icine yillar gecsede gulen ve asik gozlerle bakan samimi bir es kadar bir hanimi mutlu edecek bir hediye yoktur bana kalirsa, nice mesut yillariniz olsun insallah,,
    Gulerek okudum yazinizi hay allahta sizi guldursun emi,, ne hos helvali kutlama, bence oldukca yaratici fikir, ustelik mumu dikip olmus espirinizede ayrica bayildim:))
    Insanin yavrulari ve esi yanindaysa ve huzurluysa napsinki baska hediyeyi en guzel kutlama o evdeki gulusmeler, tekrar kutlarim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) Allah razı olsun yazımı beğenmene sevindim :) öyle içimden geçenleri klavyeye aktarıyorum işte...

      Sil
  4. Nice 9 lu yıllara. Allah bir yastıkta kocatsın :)

    YanıtlaSil
  5. daha nice nice mutlu güzel yıllara:)))))

    YanıtlaSil
  6. blog etkinliginden geliyorum daha once de ara ara bakardım blogunuza ama etkinlik sayesinde takip etmeye basladim nice mutlu yillara benimde evlilik yıldönümüm 10 temmuz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, o zaman sizinde geçmiş evlilik yıl dönümünüz kutlu olsun...
      bu arada bloğuma hoş geldin tamam gelirim. :)

      Sil