20 Temmuz 2012 Cuma

YENİ BİR DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI

Hepinize Hayırlı Ramazanlar sevgili bloggerler,
Cenabı Allah cümlenizin orucunu kabul etsin... amin Ramazan ayının bu ilk gününde sizlere gecikmiş postlarım arasında olan bir çalışmamı paylaşmak istiyorum.

Yukarıdaki resimde de gördüğünüz kutu vazo vede çerçeve üçlüsünü ben kendim evdeki malzemeleri değerlendirerek yaptım. Tamam kabul ediyorum biraz acemice oldu ama yatak odasının aynalı komidininde de hoş durdular hani:)))

Şimdi siz bana eee bunda ne var ki çerçeve, vazo ve kutuyu kaplamışsın bunu herkes yapabilir diyeceksiniz. Bende size şunu diyorum ki acele etmeyin sabredin aşağıya inin resimlere bakarak :))


Bu kutu resimde de anlaşıldığı gibi kutu bizi bırakmış ama biz kutuyu bırakmamıştık:)) ha haaaa ne laf oldu ama demi:)) herneyse bu kutu ben bekarken rahmetli dedem bana çeyiz olarak damat tıraş takımı kutusu diye almıştı. Sürekli bizim banyoyu beklediği için emekliğe ayrılacaktı ki ben hem dedemin anısı var hemde israf haram diyerek bunu kağıt ile kapladım. Aslında kumaşla kaplayacaktım ama istediğim renkte güzel bir kumaş evde olmadığı için bende kağıtla kapladım. Ve en üstüne de kumaştan bir fiyonk yapıp yapıştırdım. Bizim emektar oldu şık bir kutu:))

Ufak tefek hatalarımı görmezseniz sevinirim.:))

Buda oğlumun kreşte kullanması için aldığımız suluğu idi, sapını kopardığı için kullanılmıyor çocukların oyuncaklarının içinde öylece duruyordu.


Aynı kağıtla onuda kapladım, birde içine yapma çiçek koydum buda oldumu bana bir çakma vazo:))


Bu kutu ise, burda yazdığım postta da gösterdiğim gibi bir çikolata kutusu idi içindeki çikolataları yedik kutusu kaldı ee bende de şuaralarda bir değerlendirme hastalığı bulaştı ya illaki bunuda değerlendirmeliyim yoksa çatlarım:)) düşündüm düşündüm acaba ne yapabilirim derken aklıma çerçeve yapma fikri geldi onuda bir güzel kapladım. Sonrasında ise içine resmi koyup en üstünede nevresim takımını aldığımızda bir kapı oluyor ya ordaki şeffaf naylonlu parçayı kesip koydum arkasına da kartondan çerçeveyi yaslamak için olan saptan yaptım.

Veee buda oldumu bir çakma çerçeve:))
 Benden bu günlük bu kadar sonra görüşmek dileği ie...
Hepinize öpücükler.

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar :)

    Bu arada cekilişime beklerim :)

    http://meleklerkorusun00.blogspot.com/2012/07/ilk-cekilisimmm.html

    YanıtlaSil
  2. bir ara bu tür şeyleri ben de çok yapardım. güzel oluyor,insanı deşarj da ediyor. ellerine sağlık güzel oolmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen çok deşars oluyor onlarken uğraşırken vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor:) teşekkür ederim

      Sil
  3. Gayet hos olmuslar Sultanim desen cok tatli hayirli iftarlar arkadasim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım Allah razı olsun sanada hayırlı iftarlar

      Sil
  4. :)çok yaratıcısın cnmyaa çikolata kutusundan çerçeve yapmak kırkyıl düşünsem aklıma gelmezdi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet düşünüce bende kendime inanamıyorum ama yaptım:) ayrıcada teşekkür ederim

      Sil
  5. bloğundaki kötü yazılım uyarısı kalkmış, halletmişsin, sevindim bu durumA.Değerlendirme çalışmaların nefis olmuş.

    YanıtlaSil