28 Temmuz 2012 Cumartesi

ARABA ÇALINMIŞ

Hayırlı geceler dostlar,
Bu aralar bloğumu fazla güncelleyemiyorum kusura bakmayın, nedeni ise daha önceki postlarımda da yazdığım gibi fotoğraf makinemin elimde olmaması:( makinem halen elime ulaşmadı Ühü ühüüüü... O yüzden elimde resimler olmadığı için şuaralarda yaptığım kombinleri, gezdiğim yerlerin resimlerini vede ayrıca yeni yaptığım değerlendirme çalışmalarını sizlerle paylaşamıyorum:(

Aslında, bilgisayarımın kamarasından sizlere, ilk defa yaptığım bileklikleri paylaşmak istedim istemesine ama kameradan çekilen fotoğrafların çok net olmaması, birde ramazan ayından dolayımı? yoksa havaların çoook sıcak olmasımı tam olarak kestiremediğim bir üşengeçlik var üzerimde:(( İşte tam da bu nedenlerden dolayı post yapamadım Kusura bakmayın ama hep aklımda idiniz diyorum vede bugünkü olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.
...

Kayın validem, kayınlarım vede görümcem hep birlikte iftardan sonra harikalar diyarına gezmeye gitmişler. Bizide aradılar hadi kalkında gelin çay içelim burada diye ama biz bu sene Allah'ıma binlerce kez şükürler olsun ki teravih namazına ailecek hep birlikte gittiğimiz için.
-Yok biz teravihe gideceğiz size afiyet olsun dedik
Biz teravihimizi kılıp eve döndük evimizde çayımızı filan içip otururken yine bir telefon geldi.
-Bizim arabayı çalmışlar araba yerinde yok abi gel bizi al.

Eşim önce anlamadı acaba şakamı yapıyorlar biz gelelim diye filan diye sonra baktı ki iş ciddi bunlar harbi harbi arabayı çaldırmışlar. Oda kalkıp apar topar hazırlandı gitti .

Şuan da halen haber yok bende onlardan haber bekliyorum.:( Zavallılar arabalarını daha bu sene almışlardı arabalarına doyamadan çalınmış çok üzüldüm vede anlayamadım kilitli arabayı nasıl çalıştırıp çalmışlar. Üstelikte bu kadar güzel vede mübarek bir ayda...Bunu hangi insafsız neden yapar ki?

Yani dostlar bende şuanda tam olarak olayı anlayamadım. Şaşkın şekilde telefon bekliyorum ( Şimdi ne olacak o hırsızlar yakalanabilecekler mi? Bizimkiler sapa sağlam arabalarına kavuşabilecekler mi?) diye merakla bekliyorum. Allah yardımcıları olsun...

Benden bu günlük bu kadar

Hepinize hayırlı sahurlar..

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun umarım zarar görmeden bulunabilir..

    Dinsizin insafı mı olur güzelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun teşekkür ederim evet ya insafı olmadığın bu gece birkez daha anladık:(

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun.Bu mübarek günde olacak iş mi?yazık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet bizde öyle düşündük ama hırsızlar için mübarek ay filan farketmiyormuş bunu anlamış olduk

      Sil