18 Temmuz 2012 Çarşamba

Düğün ve kombin

Merhaba bloggerler,
ufak bir virüs tehlikesinden sonra tekrardan görüştük. Allah'ıma binlerce kez şükürler olsun ki çabuk atlattım. Bende atlatır atlatmaz ilk fırsatta sizlerle gecikmiş postlarımı yayınlamak istedim.

Geçen cumartesi günü, ailecek düğüne gittik düğündeki kombinimi sizlere göstermek isterdim ama ne yazık ki resimlere baktım ki hiç boydan yok:((  genellikle otururken resim çekinmişim. Artık bu şekilde idare edin.


Düğünde, Avusturyadan gezmeye gelen görümcem bu postumda bahsetmiştim, onunla birlikte yeşil
giyinmek istedik gelin görünce yeşiller içinde:)) Nasıl yakışmış mı?


Düğünde yine her zaman ki gibi en çok eğlenen çocuklar oldu. Kuzen çocukları o kadar çok eğlendiler ki onları birbirlerine sarılıp zıplarken halleri:)) Çocukluk başka bir şey...

Pazar günüde Kızılcahamamın kurt boğazına vede soğuk su piknik alanına gittik ama o gün için çekindiğimiz resimler görümcemde kaldığı için şimdi yayınlayamıyorum:( Resimler elime geçer geçmez ilk fırsatta onuda sizlerle paylaşacağım.

En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere hoşça kalın...
Hepinize öpücükler.

14 yorum:

  1. Yine aynı sorun var siteye girerken :/ dilekafiyonavci.blogspot.com Bu ardesi takibi bırakmanız gerekli :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(( ciddimisin ama bende gözükmüyor herşey normal gibi gözüküyor siz girerken ne diyor.

      Sil
  2. Bende normal girdim Sultancım uyarı falan çıkmadı ama Dilek hanımın blogunda virüs olduğuna dair bir çok blogda yorumlarda okumuştum kendisine de haber vermek gerek ama nasıl?
    Güzel vakit geçirmenize sevindim,sevgiler..

    Aklıma gelmişken nasıl halloldu virü onu anlatırsan başkaları da faydalanır kuzum,sarıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aslında onada haber vermek lazım ama bende msns nede face adresi olduğu için veremiyorum ama herhalde o da bu zamana kadar bloğuna girip durumu farketmiştir. Çünkü o da sık güncelliyordu bloğunu
      teşekkür ederim:)
      caım aslında tesadüf üzeri düzeldi öyle gezinirken ilk postumda anlatırım ama öyle senin yaptığın gibi resimlerle anlatamam çünkü düzeleceğini düşünemediğim için resim çekmedim bende sana sarılıyorum canım

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)) sen güzel gözlerle bakıdığın için.

      Sil
  4. evet 2 gun once sizin blogu acmaya calistigimda virusten acilmamamisti,blogunuz cok guzel acaba posetin boyasi cikan 2 renkli guzel bir cantaya neler yapilir fikirlerinizi almak isterim bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ufak bir sorun yaşadım ama Allahıma şükür düzeldi.canım çanta nasıl görmeden fikir vermek olmaz sen resmini benim msn adresime mesaj olarak gönderirsen bende fikir vermeye çalışırım.geliyorum misafir kabul edermisin:))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. ufak bir sorundu bloğuma girilemiyordu şimdi düzeldi.

      Sil
  6. çok geçmiş olsun canım toparlanmana sevindim.bahçelerde börülce oynar gelin görümce.....ne güzel çıkmışsınız genelde görümce elti vs pek anlaşamaz ama mesela bende görümcemi çok ama çokkk severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım Allah razı olsun.evet canım pek anlaşamıyorlar benim eltim yok ama görümcemlede aramız fena değil zaten senede bir defa geliyor yazın o zaman kadar birbirimizi özlediğimiz için iyi anlaşıyoruz. aman tahtaya vuralım da nazar değmesin:))

      Sil
  7. çok geçmiş olsun , dün girememiştim , virüs uyarısı vardı , bugün yok :)
    nasıl atlattın , ben çok üzüldüm , bu son olsun kimsenin başına gelmesin inşallah

    YanıtlaSil