13 Temmuz 2012 Cuma

Bebek Battaniye Modelleri

Hayırlı cumalar arkadaşlar,
Ben ikinci kez hala olacağımı öğrendim:)) şuanda o kadar çok mutluyum ki anlatamam bu çok farklı bir duygu, şimdi siz bana bu ilk halalığın değil ya ilki kadar heyecanlanmazsın dersiniz. Demesenizde içinizden geçireceğinizi adım gibi biliyorum:)) Çünkü ben olsam öyle derdim şahsen, ama bu sefer Allah kısmet ederse ikiz yeğenlerim olacak:))  o yüzden ayrı bir heyecan vede mutluluk var.

Onlar için şimdiden ne yapsam nasıl bir hazırlık yapsam diye netten araştırmalara koyuldum. İlk önce acaba battaniyemi yapsam diye düşündüm ama sonrasında ikiz olacakları için ikisine de yapmam gerekir o yüzden açıkçası biraz gözüm korktu. Ama netten öyle güzel battaniye modelleri vardı ki sizlere de göstermeden edemedim.:))

Şimdi size soruyorum özellikle hala olanlar siz yeğenlerinize özel bir şey olarak kendi ellerinizle ne yaptınız bana ne önerirsiniz? İnanın sizin fikirlerinize çok ihtiyacım var :(( Çünkü şuanda kafam çok karışmış durumda bana yardım edin...

Yeğenlerimin cinsiyeti halen belli olmadığı için alternatif olarak kız ve erkeğe de bakıyorum. Çünkü bakarsın biri kız biri erkek olur. Neyse ben sözü fazla uzatmadan sizleri bu güzel örgü battaniyeler ile baş başa bırakayım.

 



 Nasıl sizlerde beğendiniz mi? güzeller demi:)) ee halen benim ne yapmam konusunda bana fikir vermediniz:))

Hepinize öpücükler.

13 yorum:

  1. 1. ve 2. ye bayıldım .Yapınca mutlaka paylaş,eminim ki harikalar yaratıcaksın.Ailenizin yeni üyesi içinde tebrikler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle paylaşacağım ayrıcada teşekkür ederim Allah razı olsun üyesi değil inşallah üyeler olacak Allah nasip ederse:)

      Sil
  2. hayırlısı olsun canım. yaşadım,herbiri ayrı mutluluk; ayrı heyecan veriyor.sağlıklı&hayırlı evlatlar olurlar inşallh :))

    YanıtlaSil
  3. Ben deniz 1. ve 3. beğendim. Sağlıcakla doğsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun,hepsi çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  5. ay vcanım benim hadi gözünüz aydın olsun. Battaniye yapabilirsin hem kullanışlı olur. Örnekler de çok güzelmiş bu arada

    YanıtlaSil
  6. Ben ilk ve son hala oluşumda altın almıştım,o kadar.
    Hiç bişey yapmadım :(

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun canım sağlık la doğsunlar inşallah.valla bu battaniyelerin hepsi birbirinden güzel...hala olarak işin zor görünüyo Allah kolaylık versin eminim sen güzel şeyler çıkarırsın...

    YanıtlaSil
  8. HAYIRLI OLSUN BENDE TEYZE OLDUM 5 AY ÖNCE :)) SÜPER BİŞEY BEN KAPI SÜSÜ YAPTIM ACEMİCE...AMA BATTANİYELER ÇOK ŞİRİN...

    YanıtlaSil
  9. desene bir melek daha inecek yeryüzüne :)
    ben modellerin hepsini beyendim ama bebekli olan yani ikinci header kız olursa şayet çok güzel olur

    YanıtlaSil
  10. Hayirli omurlu olsun yigeniniz ya bunlari kim yapiyor hepsi harika ama ben kiz figurlu olani cok sevdim,bende hazirlamaya calistigim bloga beklerim
    ailemlegeziyorum.blogspot.com

    YanıtlaSil